{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
946 visninger | Oprettet:

Hvorfor? tissede i sengen ?? {{forumTopicSubject}}

Ja vores pudel som fylder et år her d. 1 maj og som er en hanhund har lige pisset i sengen.. ??

Min kæreste og jeg ligger under vores dobbeltdyne med hver vores telefoner, Cuba som han hedder kravler under dynen imellem os, han kradser i madrassen, jeg tror han reder sig en seng, men nej han pisser, på os og i vores seng... Han har lige været ude. Nogle forslag til hvorfor? kan han være irriteret over vi ligger med telefoner, eller hvad faen er meningen. .? ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor? tissede i sengen ??
  • #1   23. apr 2015 Måske urinvejsinfektion eller markering pga han nu er kønsmoden

  • #3   24. apr 2015 Hmm ja det er bare underligt når han næsten lige havde tisset. ?
    Der var kun det at han kradsede i lagnet som jeg tolkede som når de reder sig en seng.. ? Hmm jeg har tænkt på om han mon kan være blev så opstemt/okørt over at rede seng at han er "kommet" til at tisse.. Jeg ved det virkelig ikke.


  • #6   24. apr 2015 Var det en stor tår? Ellers kunne det "bare" være afmærkning

  • #7   24. apr 2015 Tak for svar alle sammen. Ja det var en stor tår.. Og dynen var nyvasket da han gjorde det lørdag aften, dog uden nogen var i den, så der gav det bedre mening... smiley Jeg må være ekstra obs på at han har tisset. jeg plejer ikke at stole på at en tur alene i haven betyder der er tisset af til natten.. enten skal vi gå eller også skal vi med i haven for at være sikker.. ? Jeg må holde øje med om det sker igen..

  • #9   24. apr 2015 Go idé. Det plejer vi også at gøre, men så har haven vundet et par gange, og den er bare ikke sikker. Og han siger ikke ret godt til når han skal ud, ikke når vi sover. . ?

  • #11   24. apr 2015 Jeg skal nok bare være glad for det ikke er et almindeligt problem. Jeg kan jo ikke gøre så meget når jeg sover tungt.. Men det er heller ikke rigtig er problem da han normalt sover om natten. ? Vi var vågne igår da det skete og jeg havde enten overset/overhørt et signal om at han ville ud. . Eller også var det bare et uheld fra hans side.. smiley

  • #13   24. apr 2015 Ha ha ha ja det vil jeg glæde mig over.. Og jeg glæder mig over at der ikke kan være så voldsomt meget tis i min lille hund. . Og mig som ønsker mig en ulvehund??

Kommentér på:
Hvorfor? tissede i sengen ??

Annonce