{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
594 visninger | Oprettet:

tissede på min hovedpude!!!!! {{forumTopicSubject}}

For et par dage siden før jeg sku lægge mig til at sove fandt jeg en "lækker "stor tissetår på min hovedpude..
vil lige sige at min hund er renlig og har altid sovet i min seng...fatter simpelthen ikke hvorfor han har gjort det ...har hørt noget med at de kan finde på det hvis de har været sure???passer det?
havde siddet i stuen hele aften som vi plejer..og han havde været ude og tisse som han plejer..
jeg synes selv at jeg ikke er sart men det var bare dråben...blev pænt negativ...:-)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tissede på min hovedpude!!!!!
  • #1   20. maj 2007 Har du kat?

  • #2   20. maj 2007 Det kan jo være for at markere sig, og sker det igen, skal du holde døren lukket, eller bare hunden nede fra sengen.

    Så tager du hans sovested væk fra ham, og det er et tegn, på at han har gjort noget forkert.


  • #3   20. maj 2007 nej har ikke kat har kun ham..
    tror på at han fik af vide at det sgu man bare ikke gøre,,,men jeg synes det er meget mærkeligt at han lige ku finde på sådan noget .blev helt paf..


  • #4   20. maj 2007 Hvis du skældte ham ud lang tid efter, så forstår han ikke hvorfor, og forbinder det ikke med noget.. ss

    Så du er bare nød til at holde døren lukket i en uge eller to og så se om han gør det igen.

    Har selv prøvet at smide mig ned på både en våd og ulækker dyne og en våd pude, og man bliver lettere hysterisk kl lort om natten eller aftenen lool


  • #5   20. maj 2007 ja ved godt det der med at kun skælde ud ligenår det er..men han kan da godt lugte at det er hans tis der er på puden eller ??jeg tog puden og han snuste til den og gik hurtigt under sengen..hehe

  • #6   20. maj 2007 vil lige sige at min guldklmp er lidt af en tøsedreng hvis jeg holdte ham ude af værelset ville jeg ikke få søvn.hehe men ja hvis han gør det igen må jeg ud og købe ørepropper ..hehe

  • #7   20. maj 2007 Ha ha, ja det kender jeg godt, jeg har samme problem med min kat, lukker jeg døren, miaver han helt vildt, og det ender med at han direkte skriger og går amok på døren, og det stopper IKKE!!!

    Og når han så kommer ind, så skal han absolut ligge ved siden af mig på puden, og vaske sig.

    Jeg HADER det.. den lyd der, og de bevægelser.. jeg kan blive helt sindsyg at jeg bare smider ham ned af sengen..

    Men så hopper man bare op igen og fortsætter hvor han slap, det stopper kun hvis jeg tager ham under dynen og lægger i arm med ham, så han ikke kan slikke sig, så falder han i søvn.

    Det var også ham der lige skulle tisse på min seng, og det gør han heldigvis ikke mere siden han blev kastreret.



  • #8   20. maj 2007 hehe ..det er utrolig hvordan de får lov til at styre ..hehe
    tak for hjælpen..
    godt nok er eddie lille men føler nogen gange jeg ligger og deler seng med en hest så meget han kan fylde....!!


  • #9   20. maj 2007 Så er man heller aldrig alene.. jeg elsker når jeg vågner om natten og han så bare begynder at spinde roligt af mig.. det er dejligt..

  • #10   20. maj 2007 hmmmm. det er derfor at Babett er bortvist fra soveværelset, så undgår man den slags overraskelser.

Kommentér på:
tissede på min hovedpude!!!!!

Annonce