{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.325 visninger | Oprettet:

Hyggetråd- Min pinlige hund {{forumTopicSubject}}

Kom med jeres historier, hvor I synes jeres hund(e) er lidt pinlige.

TS ligger ud (eller hedder det lægger ud? ):
Min hund hopper tit op på træstubbe i skoven, så skal hun give pote, dække eller andet, og så får hun en godbid. Forleden, da min mand går tur med hunden, står der så et kærestepar på en træstub og kysser, min hund løber hen til træstubben, hopper op og sætter sig pænt mellem parret. De synes heldigvis hun er sød og kæler med hende, men min mand var lidt pinlig over hende.

I dag gravede min mand og jeg noget af forhaven op, der ligger ud til villavejen. Hunden er med og står bundet, så hun ikke løber ud på vejen. Det regner lidt, og vi bliver alle lidt mudrede til. Naboen har besøg af søn og børnebørn, der gerne vil hilse på hunden, så de går hun og siger hej til hende. Da sønnen har sagt hej, synes min hund åbenbart ikke det er nok og hopper op ...... med mudderpoter smiley Sønnen blev ikke sur, det var jo også ham der kom til hunden, men er lidt pinlig over hende alligevel.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hyggetråd- Min pinlige hund
  • #1   26. apr 2015 hahahaha, elsker hun lige fik sneget sig ind i deres romantiske øjeblik på træstubben smiley

    Min pinlige hunde historie:
    Vi er til påskefrokost hjemme hos min svigerfamilie og hunden er så "lænket" ude i haven. Min kærestes fætter på syv år synes så det er synd for Hugo, så han får lov at låne hans fodbold til at lege med. Min lille shih tzu kaster sig så frådende over fodbolden og få til sidst punkteret den. Hugo svinger så rundt med bolden som et frådende bæst og smadre bolden ned i jorden for så at pisse på den. hahaha, hold kæft hvor var det pinligt smiley


  • #2   26. apr 2015 Ha ha jeg syntes altså det med kæresteparret er sødt smiley
    Jeg syntes mine hunde er pinlige, når jeg går tur med dem, og så der kommer en med en hund ,mine gør helt vildt ,og de folk jeg møder , deres hunde gør bare aldrig smiley


  • #3   26. apr 2015 Iiih jeg syntes Baby er pinlig, når jeg har ham med ned i byen! Han gør af alle dukkerne i vinduerne og uden for butikkerne...

  • #4   26. apr 2015 blev antastet af et par, mand med en knapt så høj kvinde ved sin side.
    Manden er vild med store hunde og prøver at overtale sin kvinde, og synes lige at ulvene må være dem der skal gøre udfaldet.

    kvinden er i hovedhøjde med Morgan, når han rejser nakken, hun snakker sødt til ham og nusser ham, og han kvitterer med at bøvse hende højlydt i hovedet smiley

    tror ikke at hun blev overtalt i denne omgang smiley


  • #5   26. apr 2015 Min lille hilsetossede børneelskende bullerbombe fik torpederet et barn foran isboden...

    Jeg stod med ryggen til og nåede kun at høre et begejstret "søøød lille hund!" Før snoren strammes og jeg nærmest slår en piruette om til en lille knægt der sidder faldet på bagen med en overstadig hvalpedimmer der skiftevis slikker en lille knægt og hans tabte is...! Knægten tog det heldigvis ret pænt (og hans mor ligeså) jeg var så flov...! Han fik en ny is...og en masse hvalpmysser og kælet med forbryderen...

    Her rengjort for det værste is..men stadig med guf-beviser for sin udåd..


    profilbillede
  • #6   26. apr 2015 Da jeg fik Louie, var jeg sammen med en fyr, hvis mor ikke kunne udstå mig- og derfor kunne hun ikke udstå Louie. Svigerfar derimod var vild med os begge, og gav Louie en kaninbamse, som kæresten havde haft som lille. Kanin blev til teenage-louies afløb for indestængte seksuelle frustration. Hver eneste gang svigermor kom på besøg blev stemningen så stresset, at Louie kastede sig frådende over kanin og humpede den til fyldet stod ud af den. Det var pinligt!

  • Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 8 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.009
    #7   26. apr 2015 Hvis hundene kunne læse med, ville de vist få brug for psykologbehandling smiley

    Her til morgen, da vi var på vej hjem fra morgenturen, mødte vi genboen, som er helt fjollet med Ingle. Normalt er Ingle ikke specielt interesseret i hende, men i dag var han helt vild for at komme hen til hende. Hun bad mig slippe snoren og kaldte på tossen med den gladeste stemme, og han styrtede derhen - for så at springe op og stjæle den pind, hun havde i hånden. Hilse gad han ikke smiley Pinligt...

    Gustav har nogle gange for vane at forelske sig i folk. Forleden mødte vi en kvindelig løber med en sød lille springer tæve, som gerne ville lege. Gustav hilste på tæven, klaskede hende i hovedet med poten og sjokkede så hen og satte sig på ejerens fødder, hvorefter han - meget elegant - tørrede savl af i hendes bukser. Meget pinligt...


  • #8   26. apr 2015 Jeg fandt det en smule pinligt den dag jeg luftede Tucker forbi genbrugsbutikken og han huggede en tøjbamse i en kurv ved døren smiley Han blev meget ulykkelig da jeg lagde den tilbage smiley

    - Eller de gange jeg står og skal samle op efter ham og han synes han skal stå og skrabe i jorden, så græs og jord flyver over i hovedet på mig.

    - Når Tucker får øje på tøjbamser i folks haver og jeg decideret må HIVE ham videre - ligesom han gerne hugger bamser der står til pynt hjemme hos folk smiley


  • #9   26. apr 2015 Min to pinligste hundehistorier har min ældste hund i hovedrollen smiley

    Cody er og bliver et madøre. Jeg har altid forsøgt at lære ham at holde sig fra mad, som han ikke har fået lov til at tage - ikke altid med den store succes smiley

    Cody var ikke mange måneder gammel, før han fik en rigtig god ven - en midaldrene kvinde - som vi altid mødte på vores morgentur, hvor hun var på vej til arbejde. Hun var jo fuldstændig skudt i den her lille charmetrold, og han skulle selvfølgelig have klappet pelsen af. En morgen fik Cody så færten af noget godt i kvindens taske, og inden nogen af os når at gøre noget som helst, har han fået fat i hendes formiddags-madpakke - en dejlig skive franskbrød med roquefort - og har fået pillet en flig af staniolen op. Heldigvis grinede hun temmelig meget af det, og det endte med at Cody fik hendes mad, da hun ikke havde lyst til at spise den, når han nu havde haft fat i den smiley Herefter var hendes taske hermetisk lukket, når hun mødte os smiley

    Den anden gang, hvor Cody har gjort sig meget uheldigt bemærket, var inde midt i København. Her har han heller ikke været mange måneder gammel, og jeg har sikkert haft ham med på arbejde. På vej hjem går vi sammen med nogle andre over et fodgængerfelt. Skråt foran os går en pige og hendes mor. Selvom Cody var i kort snor, kaster han sig lige pludselig frem og ind foran pigen - og snupper hendes franske hotdog ud af hånden på hende smiley Jeg kunne være krøbet i et musehul! Jeg var så flov, så flov. Heldigvis tog både pigen og hendes mor det rigtig pænt. Især moren grinede en del. Og så måtte jeg jo pænt aflevere nogle mønter, så det stakkels pigebarn kunne få en ny fransk hotdog.

    Suk smiley


  • #10   26. apr 2015 Mine hunde er ofte pinlige, men kan sku aldrig huske det når man skal fortælle det.

    Men noget jeg kan huske var for nogle år siden hos dyrlægen.
    Jeg var dernede med Zenta og jeg havde travlt med at styre hende da hun var ung og dum og larmende. Da jeg endelig får trukket hende uden om de andre hunde på klinikken og hen til døren så sætter hun sig og tisser på deres dørmåtte... Jeg ser det og udbryder "Ej det plejer hun altså aldrig at gøre!!!" Mens de andre kunder kigger på mig med det der blik "Ja ja det havde jeg også sagt" ...

    Har også prøvet at en ven kom med bil og trailer og skulle læsse noget af hos mig. Zenta bliver HELT vild, Uhhh gæster! Inden jeg får set mig om er hun hoppet op på hans trailer og går rundt på presenningen. UPS!

    Har også prøvet at være ved dyrlægen med mine forældres hund som var SÅ nervøs (Inden dyrlægen overhovedet kiggede på hende) at hun tabte et par "pølser" på gulvet... Hun satte sig ikke og sked, hun tabte dem bare. Dyrlægen samlede op og smed i skraldespanden, men efter 5 min måtte vi alligevel åbne vinduet da vi ikke kunne holde stanken ud smiley


  • #11   26. apr 2015 Jeg tror det pinligt Thomsen har gjort, som jeg husker, er alle de gange han har pisset opad ting, som bestemt ikke skal pisses opad smiley
    Det var især i lige efter vi havde fået ham, for nu er vi hele tiden over ham. Men han har engang lettet ben op ad en lille hvalp som stod på den anden side af en indhegning til træning, den stod og snuste og jeg snakkede med ejeren og jeg når lige at kigge ned og se de første dråber ramme den stakkels hvalps hoved. Jeg flåede ham væk, men ikke hurtigt nok så hvalpen måtte skylles med lidt vand bagefter smiley


  • #12   27. apr 2015 Noget som jeg synes er ret pingligt at Chili gør, er at hun af og til lugter folk bag i. (typisk folk hun ikke kender eller ser sjældent). Så ja, det er da lidt pinligt at have fx. gæster, og hun så går direkte hen til dem og snuser til dem mellem benene - deres reaktion er priceless, men pingligt er det smiley

  • #13   27. apr 2015 Vi havde for mange år siden en schæfer, der var redningshund. En sommeraftenaften min mand havde ham med ud på heden, gjorde Rex virkelig "gavn" af sin uddannelse! Han "fandt" et ungt par under en busk, som var optaget af noget helt anden end en hund!. Rex stillede sig nærmest over dem, og gøede: Se far, jeg fandt dem"! Min mand kaldte, men netop der svigtede indkaldet, så han måtte pænt hen og hente hunden, og helt rød i kammen, kom han med en, syntes han selv på det tidspunkt, kvik bemærkning : I er da i det mindste heldig med vejret.
    Det skal lige siges, at det varede længe før han trænede hunden derude igen .........


  • #14   27. apr 2015 Så galt kan det gå, når vuffen går i skraldespanden. Prøvede at få ham til at slippe dåsen, men ikke tale om. Prøvede så at bestilkke med kikser og det var så først der, det gik op for mig, at hele hans underkæbe, var i den lille dåse, han havde hugget, mens mor lige var hos købmanden.
    Den sad uhjælpeligt fast, så måtte jo ringe til dyrlægen, der hulkende af grin sagde: Jamen, det var jo forfærdeligt.
    Rigtig pinligt at gå 2 km med en Rottweiler, der gik der og rystede på hovedet. Og han fik den selvfølgelig rystet af, da vi var hos dyrlægen til hendes store fortrydelse, da hun ikke nåede at se det.
    Behøver vel ikke at fortælle, at han efterfølgende aldrig blev kaldt andet end "dåsehunden" hos dyrlægen.



  • #15   27. apr 2015 Dåsehunden smiley

    profilbillede
  • #17   27. apr 2015 Da Karla var hvalp stjal hun en gæsts håndtaske og bed alle de tamponer i stykker som gæsten havde i tasken smiley undtagen een, som hun pænt afleverede i skødet på gæsten!



  • #20   27. apr 2015 Jeg har denne lille uldtot, på 1,5 kg. Og den ser jo bedårende ud. Problemet er bare, den HADER andre mennesker. Så når jeg går tur med den, så ligeså meget som folk virkelig gerne vil snakke med hende, lige så meget vil hun virkeligt gerne UNDGÅ at de rør ved hende.
    I starten så knurrede og snappede hun, det har vi dog vænnet hende af med, og istedet lært hende at bare at gå væk fra konfrontationen i stedet for.
    Så nu har jeg en lille hund rendende rundt om mig, med fremmede mennesker efter, som MEGET gerne vil ae den lille tot. Også er det bare så flovt at stoppe dem i det og sige at den vil altså ikke hilse. Og jeg tænker selvfølgelig hver gang, at det kan man jo sige sig selv, når en hund forsøger at komme væk, så er den ski nok ikke interesseret smiley


    profilbillede
  • #22   27. apr 2015 Ha ha, sikke nogle gode historier. Min hund er jo slet ikke pinlig i forhold til nogle af jeres andres historier smiley

  • #23   27. apr 2015 Mine hunde er ikke den slags der sådan robotagtigt altid opfører sig pænt og artigt. De kan godt finde på at hoppe op, kigge i folks tasker osv.
    Nå, men den mest pinlige episode må være med min gode gamle Carlson. Det var ikke for ingenting at hans kælenavn var kleptopoten.....
    En dejlig solbeskinnet lørdag formiddag var hundene med i byen. Vi går ned af en gågade, hvor butikkerne har placeret, hvad der må være, broderparten af deres varelager smiley Hundene går pænt og vi går og snakker. Pludselig er der en meget indigneret mandestemme bagved mig der siger 'man må ikke stjæle'. Jeg tænker jo ikke at det er til mig så jeg forsætter uanfægtet hvorefter det gentages med endnu mere indignation. Så er det jeg får kigget ned på Carlson. Hunden trasker pænt afsted ved siden af mig med en rulle af det der grønne net, man kan lægge over sine frugtbuske, i munden smiley Nå, da da. Så jeg må pænt bede Carlson om at slippe sin gevinst og gå tilbage af gågaden og finde den kurv, hvor han havde fundet det og håbe at det ikke vækkede alt for meget opmærksomhed at man kom gående at lagde vare tilbage i kurven smiley Han havde faktisk gået med det temmelig længe og egentligt ret utroligt at han havde nappet det uden så meget som at stramme snoren så jeg lagde mærke til noget. Samme vovser havde jeg med i en boghandel og op vej ud af butikken opdagede jeg at han havde et penalhus i gabet. Det bad jeg ham diskret om at slippe og så puffede jeg det med foden ind under en hylde inden vi gik ud.
    Perle kan være lidt pinlig, når vi møder folk, der har en taske med og som samtidig gerne vil hilse på Perle. Perle hilser kun kort på dem og stikker så hovedet i deres taske, hvis hun kan slippe afsted med det.
    ..... hun har en vis erfaring for at tasker kan indeholde legetøj som fx handsker og huer.


  • #24   27. apr 2015 Dana har lavet mange pinlige ting, men den som tager prisen var nok da hun stak snuden helt op i måsen på en polak der stod foroverbøjet og skulle tage noget ud af ovnen på komfuret smiley
    Den arme mand var nær endt helt inde i ovnen smiley

    Eller da hun skræmte en polak til at nærmest besvime, eller ligge død, bare fordi hun smilede venligt til ham smiley

    Eller da hun hoppede rundt i vandpytter som et lille barn i gummistøvler, og jeg smed hende ind i fyrrummet, hvor hun rullede sig i savsmuld, måtte spules med vandslangen og rev alle mine æg på gulvet da vi kom ind smiley

    Og jeg kunne sikkert blive ved længe med at remse op smiley


Kommentér på:
Hyggetråd- Min pinlige hund

Annonce