1.640 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Bedste flåtmiddel Bedste flåtmiddel

Vi plejer aldrig at have de store problemer med flåter her. Cocio plejer at få en enkelt eller to, men nu er vi flyttet i hus med en meget større have og har allerede nu fjernet 4 på en uge. Hvad er det bedste middel mod de små klammerter? Vi har ikke andre dyr eller børn at tage hensyn til.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• TV mounting / hanging 600 kr.
  • Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Loftspots slukker ikke 600 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Rensning af tilstoppet afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedste flåtmiddel
  • #1   29. apr 2015 jeg bruger bayvantic pipette behandling.. holder 1 måned...

mange er glade for en pille der hedder bravecto, den holder i 3 måneder, og skal haves via dyrlæge

Skynd jer er beskytte, flåter kan bære smitte med en masse skidt...

• #2   29. apr 2015 Jeg bruger også bayvantic
    Hader flåter og har allerede spottet 3 på dem
    Så de fik alle sammen bayvantic i går

• #3   30. apr 2015 Jeg har tidligere brugt bayvantic, og det har virket ok. Det har stadig været nogle flåter, der måtte fjernes. I år har jeg givet den pille, Bravecto, Hanne omtaler. Indtil videre har min hun kun haft én flåt og det er en måned siden jeg gav den. Tilgængæld har jeg set en del flåter kravle på min hund.

• #4   30. apr 2015 Bayvantic købes billigst under navnet Advantix. Det er det eneste der hos os har fjernet flåterne 100%.

• #5   30. apr 2015 jeg bruger Scalibor halsbånd på mine hunde. Det virker 100% efter ca. 3 uger. Bruger halsbånd af flere grunde. Dels fordi jeg oplevede, at min ene hund fik en allergisk reaktion ved et spot on middel, så jeg vil kun bruge noget, som jeg umiddelbart hurtigt kan fjerne fra hunden igen. Det kan jeg med halsbånd ikke med spot on eller piller.
    Der ud over så har jeg vandhunde og de er i vandet stort set hver dag hele sommeren. Jeg tager halsbåndet af når vi kommer til vandkanten og så får de det på igen når vi går op.
    Har brugt det i 3 år nu og de har ingen flåter. Man skal dog være opmærksom på at hvis man vasker hunden med shampoo forsvinder noget af virkningen.

http://www.vetuk.co.uk/flea-treatments-scalibor-dog-collar-c-3_658/scalibor-collars-for-dogs-p-4746

• #6   30. apr 2015 Jeg bruget også bayvantic

• #7   30. apr 2015 Tak for jeres svar. Jeg tror vi prøver bayvantic. smiley

• #9   30. apr 2015 Jeg bruger Bravecto. Det jeg synes er den HELT store fordel er at det ikke fedter i pelsen som de midler der skal dryppes i nakken. Og så sker der ikke noget ved at hunden bliver våd efter behandling. Det må den ikke i 48 timer efter det der skal dryppes i nakken af hensyn til virkningen (og dyrelivet i vandet hvis det er en sø eller et vandløb hunden plasker rundt i)

• #10   30. apr 2015 Hvad koster bravecto?

• #11   30. apr 2015 Vores dyrlæge fører ikke bravecto, men et eller andet andet som skulle være det samme?

• #12   30. apr 2015 Ditte 215 kr har jeg lige givet til Junior på 26 kg.

• #14   30. apr 2015 Jeg bruger også Bravecto og er yderst tilfreds smiley Jeg bor i et meget flåtplaget område og vi har flåter selv i vores have. Den ene af mine hunde er en veritabel flåtmagnet og jeg kunne dagligt pille 10-15 flåter af ham. De har været på Bravecto siden sidste sommer og jeg har pillet 2 (!!) flåter af flåtmagneten. Begge døde og hang bare i pelsen.

• #15   30. apr 2015 Bravecto. Går aldrig tilbage til pipetterne.

• #16   30. apr 2015 Når bare jeg får givet Bayvantic så har de ikke flåter ... men er virkelig i tvivl, vil egentlig gerne give pillen i stedet for, også da den dækker 3 måneder, men min dyrlæge fører den ikke, vil dog gerne bestille den hjem, men han synes helt generelt det er noget kraftig stads om synes ikke om den .... men stort set alle jeg læser om er glade for den ...
    Nogen der kender til bivirkninger, eller hunde der er blevet syge, eller har reageret allergisk på den...

• Jevaan
    Jevaan Tilmeldt:
    apr 2012

Hunde: 1 Emner: 32 Svar: 554
    #17   30. apr 2015 Jeg er også fan af Bravecto. Men man skal være opmærksom på, at hunden stadig kan få visse flåtbårne sygdomme. Det er fordi flåten bider sig fast på hunden før Bravecto kan virke, og flåten dør (den dør indenfor 12 timer).
    Ved Bayvantic bider flåten slet ikke. Men vi kan ikke bruge Bayvantic fordi vi har kat.

• #18   30. apr 2015 Det er nexgard vores dyrlæge fører. Det prøver vi med nu og ser hvordan det virker. Er ikke meget for alt det det med at dryppe osv. Det er svært på en hund med så meget pels i nakken.

Kommentér på:
Bedste flåtmiddel

Annonce