24. feb 2014 Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.008
Sur Tæve ??!? Sur Tæve ??!?
Nu har Dana i 3 dage været noget af en mokke, en sur gimpe, en rigtig bitch .
Hun brummer af Anton, kan godt lege lidt halvhjertet med ham 1 gang om dagen, eller ber hun ham tisse af
Hun snupper hans plads i sofaen, og kigger vredt efter ham
Hun viste tænder til vores den yngste søn da han ville lege med hende.
Hun var ovre hos Balou for at lege i går, men blev skidesur og truede direkte med at pelse ham
Både Anton og Balou er begyndt at snuse hende lidt i bagenden, ergo hun dufter.
Når de gør det bliver hun ekstra mokken.
Hun skulle gerne komme i løbetid her i juni.
Kan hun dufte så godt allerede ?
og bliver tæver ofte nogle *ællinger når de er ved at komme i løbetid ?
Dana bliver 3 år her i juni.
feb 2014
Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.008
En måned for tidligt
Hun bliver skånet for oplevelser hvor hun er nødt til at sige fra.
Heldigvis er Anton ikke særligt interesseret i hende
jan 2010
Følger: 36 Følgere: 34 Hunde: 3 Emner: 50 Svar: 753
Det ville passe hende bedst hvis hun kunne hænge på min arm i 1 måned 2 gange om året..
jan 2013
Følger: 23 Følgere: 109 Hunde: 2 Emner: 5 Svar: 1.126
Ved godt du ikke har haft Anton så længe,men hvordan har han hundene hun har mødt reageret overfor hende?
Sally startede også en måneds tid før med at dufte dejligt,når der var andre hunde,både tæver og hanhunde der nærmede sig,råbte hun skrid!!
Hun var også temlig muggen og deprimeret,gik fra foder,pev,kunne pludselig ikke være alene uden sin moar
Jeg fik Sally steriliseret D.1 april i år,men det var pga livmoderbetændelser og falsk drægtighed
jan 2013
feb 2014
For ca 14 dage siden mødte vi en tæve der var ved at trække ejer omkuld for at komme hen til mine, og der lagde Dana sig ind foran både Anton og mig, og knurrede ret fælt.
Havde jeg set i går at hun blødte, havde hun ikke kommet over til Balou
Nøj hvor var hun sur og gal
Altså hun virkede sådan *HURRAAA* jeg skal over og lege, men så straks hun kom ind i deres have, gik hun nærmest besærk og Balou fik strygl så det baskede
Jeg har ikke oplevet hende være sådan under en løbetid før, men nu er hun jo også rigtig voksen, så måske derfor.
Anton er heldigvis kasteret
jan 2013
Sally bliver 4 i juni..nu har jeg kun erfaring fra Sally,men de andre hunhunde jeg kender har ikke været ligeså præget af deres løbetider,så der er nok forskel på hvor præget tæven bliver..
aug 2008
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 10.350
feb 2014
Det ville være så nemt hvis bare hun kunne blive streliseret, men den går ikke
Hun har lige truet med at æde Baby
Anton er hun ok med, sålænge han blot lade være med at tro hun gider lege, men hun gør ham ikke noget, andet end at brumme og så skrider hun, og det fatter han ganske udemærket, så han undgår hende lidt
feb 2014
Og det ville altså være synd hvis hun kom til at ligne noget der er løgn, for hun har faktisk en rigtig flot pels
Bare ikke lige pt, af en eller anden årsag vil uldnen ikke løsne sig, så hun kan smide vinter-vamsen, kun på måsen, så hun ser lidt afgnavet ud på bagdelen
feb 2014
Min plan var allerede da vi købte hende at hun skulle streliseres, men kom hurtigt på andre tanker, da jeg fik det af vide.
feb 2014
At Dana så har et fantastisk sind, er kun et plus, vi kan være glade for, hun er som regel altid glad, på den lidt gakket måde, har mange sjove påhit, og så er hun en kælefrøns uden lige
Det er så bare her i hendes løbetid, hun skal være en kedelig sur gimpe
Det skal man lige vende sig til
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1466 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 30 Svar: 30.005
Sur Tæve ??!?