983 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Sur Tæve ??!? Sur Tæve ??!?

Nu har Dana i 3 dage været noget af en mokke, en sur gimpe, en rigtig bitch .

Hun brummer af Anton, kan godt lege lidt halvhjertet med ham 1 gang om dagen, eller ber hun ham tisse af smiley

Hun snupper hans plads i sofaen, og kigger vredt efter ham smiley
Hun viste tænder til vores den yngste søn da han ville lege med hende.
Hun var ovre hos Balou for at lege i går, men blev skidesur og truede direkte med at pelse ham smiley

Både Anton og Balou er begyndt at snuse hende lidt i bagenden, ergo hun dufter.

Når de gør det bliver hun ekstra mokken.
Hun skulle gerne komme i løbetid her i juni.

Kan hun dufte så godt allerede ?
og bliver tæver ofte nogle *ællinger når de er ved at komme i løbetid ?
Dana bliver 3 år her i juni.

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• køleskab bipper 1.000 kr.
  • Slutrengøring 1.000 kr.
  • IKEA malm seng samles 650 kr.
  • Hjælp til el 205 kr.
  • Tilslutning og opsætning af lamper + reparation af afbryder (kan ikke tænde og slukke lamper) 1.000 kr.
  • Græsslånning 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sur Tæve ??!?
  • #3   9. maj 2015 Har konstateret at hun er begyndt at bløde, så hun ER kommet i løbetid smiley
    En måned for tidligt smiley
    Hun bliver skånet for oplevelser hvor hun er nødt til at sige fra.
    Heldigvis er Anton ikke særligt interesseret i hende smiley

• #4   9. maj 2015 Nima bliver også en rigtig *ælling op til løbetid og skam også under løbetiden.. Hun er sur, terrotoriabel og er i det hele taget slet ikke interesseret i andet end at hænge på mig..
    Det ville passe hende bedst hvis hun kunne hænge på min arm i 1 måned 2 gange om året..

• #5   9. maj 2015 Hvordan har Dana været humørmæssigt de andre gange hun har været i løbetid?
    Ved godt du ikke har haft Anton så længe,men hvordan har han hundene hun har mødt reageret overfor hende?
    Sally startede også en måneds tid før med at dufte dejligt,når der var andre hunde,både tæver og hanhunde der nærmede sig,råbte hun skrid!!
    Hun var også temlig muggen og deprimeret,gik fra foder,pev,kunne pludselig ikke være alene uden sin moar smiley
    Jeg fik Sally steriliseret D.1 april i år,men det var pga livmoderbetændelser og falsk drægtighed smiley jeg holdt Sally væk fra alle hunde i den periode hvor hun havde det værst..

• #6   9. maj 2015 Nå,så ikke du lige havde skrevet at hun var begyndt at bløde smiley

• #8   9. maj 2015 Vi har det sidste stykke tid ikke mødt nogen på tur.
    For ca 14 dage siden mødte vi en tæve der var ved at trække ejer omkuld for at komme hen til mine, og der lagde Dana sig ind foran både Anton og mig, og knurrede ret fælt.

Havde jeg set i går at hun blødte, havde hun ikke kommet over til Balou smiley
    Nøj hvor var hun sur og gal smiley
    Altså hun virkede sådan *HURRAAA* jeg skal over og lege, men så straks hun kom ind i deres have, gik hun nærmest besærk og Balou fik strygl så det baskede smiley

Jeg har ikke oplevet hende være sådan under en løbetid før, men nu er hun jo også rigtig voksen, så måske derfor.

Anton er heldigvis kasteret smiley

• #9   9. maj 2015 Nu jeg tænker mig om,var det som om Sally blev mere og mere præget af hendes løbetider,de første gange opdagede vi knap at hun var i løbetid udover lidt blodpletter som hun ikke fik slikket op selv..da hun blev 3 år ca skete der noget(hvad ved jeg ikke)
    Sally bliver 4 i juni..nu har jeg kun erfaring fra Sally,men de andre hunhunde jeg kender har ikke været ligeså præget af deres løbetider,så der er nok forskel på hvor præget tæven bliver..

• #12   9. maj 2015 Min sidste schæfertæve var meget påvirkelig af cyklus og blev altid en rigtig bitch op til løbetiden. Når først løbetiden var der, blev hun "sig selv" igen. Det er bestemt ikke unormalt, at en tæve er sådan.

• #17   9. maj 2015 Jeg tror at jeg også bliver noget af *ælling når jeg nærmer mig mine *løbetider* smiley

Det ville være så nemt hvis bare hun kunne blive streliseret, men den går ikke smiley

Hun har lige truet med at æde Baby smiley så knægten kørte hjem igen, han skulle ikke nyde noget, med det gale dyr jeg har i huset smiley
    Anton er hun ok med, sålænge han blot lade være med at tro hun gider lege, men hun gør ham ikke noget, andet end at brumme og så skrider hun, og det fatter han ganske udemærket, så han undgår hende lidt smiley

• #19   9. maj 2015 Ja, bliver hun streliseret, bliver hendes underuld ødelagt smiley

Og det ville altså være synd hvis hun kom til at ligne noget der er løgn, for hun har faktisk en rigtig flot pels smiley
    Bare ikke lige pt, af en eller anden årsag vil uldnen ikke løsne sig, så hun kan smide vinter-vamsen, kun på måsen, så hun ser lidt afgnavet ud på bagdelen smiley

• #21   9. maj 2015 Det er ca 100 % sikkert at pelsen bliver ødelagt, jeg har rådført mig med belgier-folket smiley

Min plan var allerede da vi købte hende at hun skulle streliseres, men kom hurtigt på andre tanker, da jeg fik det af vide.

• #23   9. maj 2015 Det var udformning og pels, samt racebeskrivelsen, der fik os til at vælge en Tervueren.

At Dana så har et fantastisk sind, er kun et plus, vi kan være glade for, hun er som regel altid glad, på den lidt gakket måde, har mange sjove påhit, og så er hun en kælefrøns uden lige smiley smiley

Det er så bare her i hendes løbetid, hun skal være en kedelig sur gimpe smiley
    Det skal man lige vende sig til smiley

• #25   9. maj 2015 Jeg bliver også en rigtig hyæne når det er, så kan godt forstå at hun reagere sådan smiley

Kommentér på:
Sur Tæve ??!?

Annonce