Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ukrudt 800 kr.
  • Græsslåning 800 kr.
  • Wc + armatur installation 1.500 kr.
  • Samle et skrivebord 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Græsslåning maskine skal medbringes 675 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Chihuahua
  • #1   11. maj 2015 Du burde kunne få hjælp af opdrætter med dine spørgsmål smiley Det er lidt forskelligt fra tæve til tæve, hvornår de kommer i løbetid. Din burde vel snart gøre det. Det siges at små racer kommer tidligere i løbetid.
    Hvordan du vænner dem til hinanden - du skal sørge for, at din hanhund har mulighed for at søge væk hvis han vil have fred. Evt. adskille dem med noget imellem, hvis han bliver træt af hvalpen. Men jeg synes det er noget du skal snakke med ejer/opdrætter om (er det opdrætter det har fået hvalpen tilbage eller bare en ejer, der sælger sin chihuahua?) smiley

• #2   11. maj 2015 Du er velkommen til at sende mig en pb så svare jeg gerne på alle dine spørgsmål smiley

• #4   11. maj 2015 Fordi jeg er på mobilen og den er ikke så god til at vise mig forums beskeder..

• #6   11. maj 2015 Hun kan meget vel ha haft hendes første løbetid , min den lille var kun ca 6 mdr da hun kom ,det er så en poms .Hvordan du vender dem til hinnanden,Er vel at tage dem fx med ud i haven og lade dem snuse til hinnanden og se hvad der sker , men husk nu at den du har nu, har ret til at sige fra , pas på du ikke forsvare den lille hele tiden Og sørg for at hanhunden kan være i fred for den nye Så stille og rolig så skal det nok komme lidt efter lidt Hvis ikke det hele bare går strygende med det samme smiley

Kommentér på:
Chihuahua

Annonce