{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
717 visninger | Oprettet:

anskaffelse af bullmastiff {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen jeg og min kæreste overvejer at købe en bullmastiff da vi gerne vil have en dejlig familie/vagt hund jeg har læst en del om racen nu og vi er enlig ret enige om at det virker som det rigtige valg jeg har selv haft hund både stor og lille og mener ikke at det bliver noget problem med en hund af den størrelse men vi vil gerne lige høre hvad jeres erfaring er med racen hvordan de er med børn osv. man kan jo google sig frem til meget men det er også rart at høre fra folk der selv har erfarring med racen på forhånd tak

mvh lau og annie

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  anskaffelse af bullmastiff
  • #1   13. maj 2015 I skal ud og besøge opdrætterne af racen. De kan vejlede jer og give jer en føling.
    Gå ind på specialklubbens hjemmeside for racen, og udvælg så to opdrættere i synes om. Tag på besøg og stil masser af spørgsmål.

• #2   13. maj 2015 det var også planen betragt det som opvarmning smiley

• #3   13. maj 2015 Jeg kender en enkelt bullmastiff, en tæve.
    Man skal som ejer være fysisk og psykisk stærk, kende hundesprog og have humor. Racen er selvstændig og meget stærk. Den er en god familiehund og siger gerne vov ved besøg.
    Træning og opdragelse skal være 100% konsekvent fra dag 1, og derfor skal man have styr på sprog og adfærd. Så stor og tung en hund skal præges solidt mellem 8.-12. leveuge for senere at fungere afbalanceret i alle miljøer. En afslappet og afbalanceret ejer vil give en afslappet hund.

• #4   13. maj 2015 Og man bør være obs. på helbredet. De er disponeret for HD, AD og forunkulose (staves...?), som er bylder mellem tæerne.

• #5   13. maj 2015 Åh ja, helbreddet er en helt anden sag. Men ved at vælge en DKK-opdrætter minimerer du risikoen for problemer. Jeg tror de alle tjekker for bl.a, HD.

• ginnie m
    ginnie m Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 10
    #6   13. maj 2015 Dejlig familiehund . Prøv gruppen på Facebook der hedder mastiff venner smiley held og lykke

• #7   13. maj 2015 1. Vær meget opmærksom på helbred.
    2: Der findes ikke en hund med et bedre temperament omkring børn. De finder sig i alt for meget, passer på børnene og elsker at lege / nusse med dem.
    3 Det er bare en helt igennem fantastisks race. De er sjove, umulige, charmerende, røv irreterende på en gang og man kan ikke lade være med at holde af dem.

profilbillede
Kommentér på:
anskaffelse af bullmastiff

Annonce