{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.620 visninger | Oprettet:

Redningsvest {{forumTopicSubject}}

Hej HG!
Min kæreste og jeg er begyndt at sejle en del, og vil selvfølgelig gerne have vores lille guldklump med. Problemet er bare at jeg har svært ved at finde en redningsvest til hende som passer. Mille (vores hund) er en blanding mellem chihuahua og dansk/svensk gårdhund, så hun er ikke specielt stor og vejer kun 4,5 kg. Jeg har en vest til hende nu, men den er for stor til hende, så hun kan glide ud af den, selvom den er spændt helt ind, dog passer vesten hende ved brystet, men ikke ved numsen/maven. Vesten jeg har nu passer til en hund på maks 5 kg, så jeg kan jo heller ikke købe den meget mindre, før vægten ikke passer.
Jeg vil gerne høre jer, om i kender nogle mærker/veste som passer til de små hunde, som er tynde? prisen er lige meget da det vigtigste er at vesten passer hende.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Redningsvest
  • #1   17. maj 2015 Der er jo mange forskellige veste på markedet, så der er ikke andet for end at prøve sig frem med hvilken der passer til ens hund. Prøve at kigge på Hurttas, de plejer at have rigtig god pasform i deres produkter.

• #3   17. maj 2015 Resy er en ret smal sag, så det var heller ikke let at finde en der passer hende ...
    Men faldt over denne... den virker lidt stor på ydersiden, men sidder super godt på hende, både ved bryst, mave og mås....
    Den kostede vist omkring de 500 mener jeg....

profilbillede
  • #4   17. maj 2015 Hun har for øvrigt rigtig god bevægelsesfrihed i den.... Hun virker ikke generet på nogen måde.... og synes den sad bedre på hende end Hurttas smiley

• #6   18. maj 2015 T, hvor købte du din redningsvest? Jeg var i maxi zoo og plantorama i går, og de havde ikke skyggen af en redningsvest til nogen dyr overhovedet.. Så er lidt blank på hvor jeg overhovedet kan få fat i sådan en, for så mange dyre forretninger er der jo heller ikke i Randers, og vil jo gerne prøven vesten, før jeg køber en..

• #7   23. maj 2015 Uh... købte den i et et Bonnie Dyrecenter smiley

De var på bud.. og det kan jeg nu altså godt li smiley

• #8   23. maj 2015 Ja, det er altid rart når man kan få tingene lidt billigere smiley
    Men tak, jeg vil prøve at gå derind så! smiley

Kommentér på:
Redningsvest

Annonce