{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
473 visninger | Oprettet:

Henriette  K
Henriette K
Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 3

Tiden efter løbetid. {{forumTopicSubject}}

Hej HG'ere smiley
Er ny her på siden og har et spørgsmål jeg håber i kan svare mig på smiley

Min pige fik under sin første løbetid for nyligt hævet brystvorter og hævet "tisseorgan", hvilket jo er meget normalt.. Men nu ca. 1,5 mdr. efter er hævelsen af hverken brystvorter eller "tisseorganet" faldet..
Er det normalt, eller er der noget galt? - Hun bløder ikke længere, og har ikke gjort et godt stykke tid nu...
Håber i kan hjælpe - på forhånd tak.

Vh

Henriette - Som har fået sin første hun-hund smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjern trægulv med mulig asbest lim 3.000 kr.
  • Køkkenskab 640 kr.
  • Nedtagning af brændeovn 2.000 kr.
  • Hjælp til vaskemaskine 1.150 kr.
  • Rengøring af lejlighed 1.000 kr.
  • Udskiftning af vinduer 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tiden efter løbetid.
  • #1   23. maj 2015 Altså. Umiddelbart bliver "tisseorganet" større når de har været i løb. smiley
    Men.. Det skulle helst ikke være lige så stort som under løb?

• Henriette  K
    Henriette K Tilmeldt:
    maj 2015

#2   23. maj 2015 Vidste ikke lige hvad jeg skulle kalde det smiley
    Jeg synes bestemt ikke det er blevet mindre.. Jeg mener at have læst et sted for læææænge siden, at de kan have brug for noget medicin af en art hvis deres krop fortsætter som ved min hund.. Men kan selvf. ikke finde det nu når det er aktuelt smiley

• #3   23. maj 2015 Prøv at ring og snak med dyrlægen på tirsdag smiley
    Så er du på den sikre side! smiley

• Henriette  K
    Henriette K Tilmeldt:
    maj 2015

#4   23. maj 2015 Det må jeg hellere ja smiley

• #5   23. maj 2015 Vagina forbliver stor, dvs voksenstørrelse, efter første løbetid.
    Op mod højløbskheden hæver den særligt op, og denne hævelse skal lægge sig igen. Ikke alle tæver hæver dog ret meget, så måske det er der din tæve er.

Brystvorter burde ikke hæve op under løbetid, men selvfølgelig skal de også finde en voksenstørrelse. Man kan jo knap nok ane dem på hvalpe.

• #6   23. maj 2015 Nu kan jeg se du har en hund som er tæt på min egen race. Og efter hendes første løbetid, der faldt hendes "tisseorgan" aldrig tilbage til hvalpe str. Den hæver stadig mega op under løb, også falder tilbage igen, men aldrig helt tilbage til hvalpe/baby str.
    Og brystvorterne er jo kommet ud, og kan ses tydeligt også derefter, da den jo er blevet "moden" nu. De falder heller ikke tilbage til babystr.
    Jeg vil gætte på at din hund simpelthen bare er gået fra hvalp, til unghund. Men hvis det selvfølgelig er meget hævet, eller du stadig har tvivl, så tag klart til dyrlæge, hellere være sikker. smiley

• Henriette  K
    Henriette K Tilmeldt:
    maj 2015

#8   29. maj 2015 Hun har livmoderbetændelse smiley

Kommentér på:
Tiden efter løbetid.

Annonce