Ikke den samme efter løbetid.. Ikke den samme efter løbetid..
Hejsa rare hundefolk
Min lille vovse har lige fra jeg hentede hende hjem, hygget sig vældig meget, med leg sammen med min venindes hund. Altid var de elle vilde, når de så hinanden og ville bare lege hele tiden.
Men lige siden min vovse har været i løbetid, gider hun slet ikke at lege, med min venindes hund mere.
Når vi går tur sammen, som vi ofte gør, vil venindes hund gerne lege og lægger op til leg flere gange, her "fryser" min lille vovse, kigger ned i jorden og halen ned- hun vil ikke lege.
Jeg synes jo det er brand ærgerligt at hun ikke vil lege med min venindes hund mere, men kan det være, hun får lyst igen eller er hun bare blevet voksen og "kedelig"
Det er 1 måned siden min vovse var i løb, hun er 1 år nu. Min venindes hund er 1,5 år.
Har jeres hunde også ændret adfærd i forhold til legelyst efter løbetid ?
nov 2015
Følger: 28 Følgere: 338 Hunde: 1 Emner: 31 Svar: 569
Hun er stadig tosset og legesyg som hun plejer
Nogle hund bliver vel bare hurtig voksne og gider ikke lege mere.
okt 2006
Følger: 59 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 13.902
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 68 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 47.191
I denne periode gider hun stort set ikke at lege, selvom hun almindeligvis er ret legesyg...
okt 2011
Følger: 4 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 46 Svar: 233
Hun samler ikke på legetøj.
Hun vil gerne lege lidt, med nogle andre hunde, ikke vildt meget, men et par ta' fat runder (hvor hun altid løber forrest) har hun for eksempel lige taget, med en hund vi passer
Hun er mere rolig og sover mere, end før løbetiden, men er stadig frisk og klar på eventyr, når hun er vågen
mar 2009
Følger: 67 Følgere: 135 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 159 Svar: 12.875
Du kan også komme ud for, at de to ikke kan sammen mere når de begge er voksne. Det er også helt normalt.
Ikke den samme efter løbetid..