{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.086 visninger | Oprettet:

falsk drægtighed {{forumTopicSubject}}

Lady er desværre igen blevet falsk drægtig..

Jeg har undret mig i en uges tid, over at hun var blevet utroligt klistrende til mig, farer op og gør ved de mindste lyde, og bare puttesyg..tjekkede patter osv men ingen ændring.
Sidste aften gad hun for første gang ikke op i sofaen til mig. Hun gik i sin kurv, og hørte godt hendes pivedyr et par gange, men tænkte hun nok bare havde lagt sig på den..og har også mistet lidt appetit. gider ik sin mad.
Igår aftes er vi på besøg ved min x hvor vi boede før. Hun gravede og byggede rede, og små peb hele tiden og jeg blev bekymret.
Da vi kom hjem, gik hun direkte hen til sin gris, tog den med op i sofaen og puttede grisen så hun lå med den som om hun gav mælk...
så gik det op for mig, og jeg tjekkede hendes patter igen.. denne gang er de 2 bagerste igen lidt hævet og kan trykke mælk ud..
øv smiley

så nu har jeg besluttet at hun skal stereliseres.
Jeg tog grisen fra hende, men så Fandt hun et tøjdyr istedet..

Nu har jeg læst lidt og synes det er forskelligt det der står.
Nogle siger fjern "hvalpene" og andre siger at det må man bestemt ikke, da du så laver tillidsbrud og hunden vil tage længere tid at komme over det, da den vil søge efter sine "hvalpe"

så what to do?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  falsk drægtighed
  • #2   2. jun 2015 Jeg fik Mille steriliseret, mens hun var falsk drægtig for en del år siden, bedste beslutning.
    Hvis ikke du vil det så kan du få tid hos dyrlægen, så du kan få noget Galastop, det tager bare noget tid inden det virker og er dyrt.


  • #3   2. jun 2015 Jeg synes flere herinde har skrevet at man skal vente til mellem to løbetider så hormonbalancen er normal igen

  • #6   2. jun 2015 What Kruume said...

    Derudover så bør man ikke sterilisere før hunden er helt ude af falsk drægtighed... Min dyrlæge siger at de risikere at blive låst inde i den tilstand hvis man ikke venter...


  • #7   2. jun 2015 Tragii: Der er den største myte der findes på området, det vil din dyrlæge også vide hvis h*n opdaterede sin viden.
    En hund kan ikke blive fastlåst i en homonforvirret tilstand, når man fjerner det som producere de homoner som skaber tilstanden. Det er simpelt logik, man fjerner det som laver homoner = homonerne forsvinder = hunden bliver sig selv igen(ja, måske ligefrem en bedre udgave sig sig selv, fordi der homonmæssigt er kommet ro på).


  • #8   2. jun 2015 Fuldstændig enig med krumme.

    Men sterilisationen skal stadig først ske, når hun er imellem to løbetider. Men så er du også sikret imod, at hun i fremtiden bliver falsk drægtig igen. + en masse fysiske fordele.


  • #10   4. jun 2015 Hun skal til dyrlægen i dag torsdag og ha skyllet øre, så spørger jeg der hvad de siger ang sterelisering og hvornår det er bedst.
    Det er første gang jeg oplever det så slemt. Jeg har gemt alle pivdyr og tøjdyr væk, da hun bruger dem, men hun har pevet i dag alligevel, gået hen til skabet og snust, da hun har opdaget at tingene er derinde.. måtte jage hende ned fra min søns seng, da hun byggede rede og lå og pev deroppe.

    Hun gider ikke rigtig sin mad, så behøver ikke sætte hende ned i foder, det klarer hun fint selv. Hun er meget puttesyg, og vil ikke rigtig noget, men hun er sig selv så snart jeg tager hende ud på tur, så det er dejligt.


Kommentér på:
falsk drægtighed

Annonce