3.282 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Skovlunde-Herlev Dyreklinik - Erfaringer? Skovlunde-Herlev Dyreklinik - Erfaringer?

Min faste dyrlæge har henvist mig til Skovlunde-Herlev dyreklinik og jeg kunne godt tænke mig at høre, om nogle af jer herinde har erfaring med dem.

Jeg kan læse mig til anmeldelser på Trustpilot, men der er kun få og de fleste er om katte.

Så kort og godt, er de gode/dårlige til hunde?
Her tænkes store unghunde i lømmelalderen..

Jeg er godt nok blevet henvist til en bestemt dyrlæge derude, men det kunne være rart at høre overordnet om det er et godt sted, inden jeg kontakter dem på mandag.

På forhånd mange tak! smiley

Ps. Det er tosse-hunden der "står for skud" (adfærd og kastration).

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af en enkelt kommode, en hylde og to lamper 1.400 kr.
  • Tømre til eftersyn 205 kr.
  • Rengøring i lejlighed 1.000 kr.
  • Baghjul på cykel punkteret. 350 kr.
  • Vinduespudsning 700 kr.
  • rep. af vaskemaskine Miele W1 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skovlunde-Herlev Dyreklinik - Erfaringer?
  • #2   5. jun 2015 Nu er det lidt mere kompliceret end "bare" at kastrere ham og den pågældende dyrlæge har efteruddannet sig i adfærd og underviser selv dyrlæger i dette.

• #5   5. jun 2015 Tak skal I have. Det lyder betryggende. smiley

Jeg er henvist til Pernille og hende vet.sygeplejersken der også har adfærdsoverbygning på hendes uddannelse.

• #7   5. jun 2015 Jeg har brugt Skovlunde i alt den tid jeg har haft dyr, Pernille er min faste dyrlge og hun er super dygtig, hun er den ene af 2 dyrlæger på Sjælland der er uddannet adfærdsbehandler og hun bliver også brugt at politiet, Christina som er den anden er også super dygtig i adfærd, så tag du roligt ud til dem, jeg stoler 100 % på dem begge.

• #10   6. jun 2015 Nadja, tak, jeg har læst på deres egen hjemmeside og fundet frem til Christinas også, men der står ikke det store.

Nu er det ikke fordi hunden er bimlende sindssyg , men vi skal lige hitte ud af om det er "sikkert" at kastrere nu, da han er lidt konfliktende i sin adfærd overfor andre hunde og der mente min egen dyrlæge, at Skovlunde (Pernille) var mere kompetent end dem selv.

Om jeg bor i Lyngby? Nix, det kan jeg ikke just påstå. smiley

Tak for alle svar !! smiley

• #13   6. jun 2015 Hans brødre ligner ikke hinanden eller ham. Og den der ligner mest bor langt fra Kbh - og alle hans søskende er noget mindre end ham. smiley

Men ellers kunne det da godt ha' været. smiley smiley

Kommentér på:
Skovlunde-Herlev Dyreklinik - Erfaringer?

Annonce