1.338 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Hunde forsikring Dyrekassen Danmark Hunde forsikring Dyrekassen Danmark

Hej vi har købt forsikring ved Dyrekassen danmark til Pippa vores nye hund og har valgt Hund total plus, men kan nu se agria har noget lign. hvilken en af de to er bedst? sys det er meget svært at finde ud af, så håber folk har nogen erfaringer smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Utæt rørsamling 1.000 kr.
  • TV+tv bord og nogen hylder 700 kr.
  • Montering af induktionskogeplade 700 kr.
  • Fix a shelf 300 kr.
  • Opsætning af rullegardiner, 2 stk, og flytning af et rullegardin 800 kr.
  • Skiftet batteri på min Ford Fiesta fra 2013 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hunde forsikring Dyrekassen Danmark
  • #2   7. jun 2015 okay smiley lyder osse til vi skulle være fuldt dækket når vi har valgt total plus smiley men du har aldrig haft problemer hvis du har haft brug for dem?

• #3   7. jun 2015 Jeg er til agria, for ingen kan matche deres pris og dækning for min race. Har aldrig haft problemer med noget der.

• #4   7. jun 2015 Jeg har Dyrekassen Total og har aldrig haft problemer, desværre er jeg lidt utilfreds med deres kommunikation. De har lagt muligheden for at anmelde skaden tilgændelig via deres hjemmeside, man sender dem så bare en mail. Men man får svar tilbage med post, hvilket gør svartiden lang. Og det brev, man får, indeholder irriterende få informationer.

Jeg har fx lige haft to sidekørende forløb, og jeg kunne ikke se på svarbrevene hvilke af mine regninger, jeg fik penge tilbage for. Jeg kan selvfølgelig regne det ud selv, men det var da så vanvittigt meget nemmere, hvis de lige skrev dato for enten regning eller skadeanmeldelse el. lign...

• #6   7. jun 2015 Jeg har brugt Dyrekassen i en efterhånden lang årrække og har været meget tilfreds.
    Har ingen problemer haft trods nogle ret lange og dyre skadesforløb.

Så hvis den forsikring du har købt passer til jeres forhold, så skulle den jo være i vinkel smiley

• #7   7. jun 2015 mange tak for svar smiley tror bare vi beholder Dyrekassen så, lyder ikke til der er den store forskel på dem smiley

Plus har lige opdaget man ikke kan vælge Olde English bulldogge ved agria smiley

• #8   7. jun 2015 Har også Dyrekassen og har aldrig haft problemer... og vi har fået en del tilbage de senere år da begge hundene har været syge og er blevet opererede, de har aldrig stillet spørgsmålstegn ved noget som helst... når regningen fra dyrlæge er sendt ind går det ikke længe inden pengene er på vores konto

• #9   7. jun 2015 Jeg har Dyrekassen DK.
    Ansvar og syge.
    Jeg har haft dem i 4-5 år, men kun brugt dem EN gang for år tilbage. Nu er jeg dog i gang med et længere forløb så nu kommer de i brug.

Kommentér på:
Hunde forsikring Dyrekassen Danmark

Annonce