{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
780 visninger | Oprettet:

Hund og ferie {{forumTopicSubject}}

På grund af en drastisk ændring i mit liv, er jeg pludselig fri så jeg kan tage på ferie med mine forældre.
Men det betyder også at de små vuffer skal med.
Vi skal "bare" til Lalandia i Billund, men eftersom vi aldrig har gjort det sådan før, er vi lidt grønne på det punkt.
Så. Jeg ville høre om i har nogle gode tips til ferie med hunde.
Ting der er essentielle at huske, og hvordan vi begår os til for eksempel seværdigheder når vi har dem med (begge små hunde!)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund og ferie
  • #1   10. jun 2015 Vores hunde har været med mange steder henne og i mange forskellige lande smiley Aller først skal i jo sikre jer at man må have hunde med i det hus i skal bo i....

Og så tænk jer om hvis i ex. skal i Legoland. Der er mange mennesker og hvis det ydermere er varmt bliver det ikke til nogen fornøjelse for hundene - så er det bedre at lade dem blive hjemme og passe på huset.

Jeg har rent faktisk aldrig haft vores hunde med på restaurant i DK, men jeg vil da tro at så længe man opholder sig udendøre er det ikke noget problem.

Vores hunde er altid i bur når de er i bilen men der er jo nogle seværdigheder hvor man ikke må have hund med. Derfor har vi købt en "låsesikring" til bagagerummet (det er en station car) så det kan stå åbent og der kan komme luft ind til hundene (for de må naturligvis ikke efterlades i en varm bil uden mulighed for luft og vand), men det står ikke så meget åbent at folk kan få hænderne ind til hundene.

Rigtig god ferie smiley

• #2   10. jun 2015 de der låse sikringer batter ikke meget på en vindstille varm dag, og igen vil det være mest forsvarligt at lade hundene blive hjemme

• #3   10. jun 2015 Husk at ikke alle huse er hund tilladt smiley

• #4   10. jun 2015 Vi er også igang med at sikre et hundevenlige hus smiley
    Jeg har en fire måneders hvalp der ikke er god til at være alene hjemme, så at være alene uden mor i et hus der ikke er hjemme er noget jeg ville prøve at undgå.

Vi har tænkt på at finde sådan en 'hundeklapvogn' til dem, så det måske ikke er så voldsomt når vi er ude

• #6   10. jun 2015 Jeg ville så slet ikke tage en hvalp med i Legoland.. Der er utroligt mange tind i hundehøjde, og der er ikke så meget skygge

• #7   10. jun 2015 Legoland ville jeg undgå i sommerferien når der skal en hund med. Der er SÅ mange mennesker. Givskud zoo er super rar at have hund med rundt i synes jeg (hvis det er et sted i evt skal besøge). Langt de fleste spisesteder tillader hunde udendørs og de steder vi var sidste sommer (Mors) da kom de ilende med vandskål til Charlie smiley Vi havde en lang snor med til Charlie så kunne vi binde ham på verandaen til huset. Så kunne han ligge og kigge på dem der gik forbi. Det nød han rigtig meget smiley
    Mht. hvordan i begår jeg de forskellige steder. Som man (forhåbentlig) plejer. Hensynsfuldt og følger stedets anvisninger ang hunde.

• #8   10. jun 2015 og personligt vil jeg sige at det er mange penge at smide efter legoland hvis man har hund med for det er ikke tilladt at efterlade hunden hvis man fx skal op i en aktivitet, og medarbejderne må ikke overlades hundene (de få der vil) så skal man skiftes til at holde hundene, og ellers syntes jeg man bør undgå det i højsæsonnen
    og i givskud må hunden ikke komme med ind og kører ved løverne der er dog pasning

• #9   10. jun 2015 Ilder-mor: for os er det ikke et problem med forlystelser, min mor tager i forvejen ikke med op.
    Men jeg kan selvfølgelig godt se at det kan være voldsomt i højsæsonen.
    Og med Givskud er der altid en der kan stå og vente smiley

• #10   10. jun 2015 I Givskud er der bokse som hundene kan være i når man skal ind til løverne. De andre steder man ikke må have hunden med ind, der bliver man nødt til at dele sig. Dog synes jeg der er rigtig meget man GODT kan komme til at se selv om hunden er med.
    Og er i til natur så er der nogle fantastisk smukke hedeområder 5 km fra Billund smiley

• #11   10. jun 2015 Vi må bare dele hundevagten mellem os smiley det er intet problem smiley

• #12   10. jun 2015 Det plejer vi også at gøre når vi er der smiley

Kommentér på:
Hund og ferie

Annonce