1.144 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

Hund og Ferie Hund og Ferie

Hej med jer..

Vil ganske enkelt høre hvad i gør med jeres hunde når i skal på ferie?
Sender i dem på pension? Har i familie eller venner der passer? Eller planlægger i ganske enkelt kun ferier hvor hundene kan komme med?

I vores familie har vi sådan en uskreven ordning om at passe hinandens hunde når vi tager på ferie, hvilket både hunde og mennesker nyder! smiley

Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund og Ferie
  • #2   30. maj 2011 Når vi, en sjælden gang, er på ferie uden hundene, har vi en til at komme og bo her og passe tøserne.

Vi har haft kæmpe hjælp af både Fie (Team Hopla) og Bella med Belli:-)

Iår har vi lejet et sommerhus hvor tøserne skal med:-))

• #3   30. maj 2011 Enten tager vi dem med, eller får nogle til at flytte ud til dem - eller fordeler dem blandt vores hundevenner, hvis vi skal være væk i længere tid. Pension er ikke en løsning for os.

• #4   30. maj 2011 Normalt ville jeg tage hunden med, med mindre at det var langt væk og involverede en flyrejse.

Buddy er jeg ikke sikker på, kan magte at komme med. Han vil så blive passet i stedet. Han skal ikke passes i byen, så han ville formentlig komme til mine svigerforældre eller en hundepension.

• #5   30. maj 2011 Vi planlægger vores ferie, så vores hunde kan komme med. Vi har både lejet sommerhus, campinghytter og været i campingvogn, og det har hver gang været dejlige ture.

• #6   30. maj 2011 Det er 7 år siden vi var på ferie og det var lige før vi fik aisy :o)
    Men skulle vi på ferie, ville de live passet f min mor eller svigermor.
    Vi passer også tit svigermors hund når de er på ferie.

• #7   30. maj 2011 Undskyld de manglende bogstaver.

• #8   30. maj 2011 Jeg har ikke været på ferie uden hunden endnu- men til sommer tager vi afsted. Så kommer min mor og hendes kæreste ned og bor hos os- så kommer de også lidt på ferie

• #9   30. maj 2011 Pyt Anita. Stavefejl koster gratis i anledning af at det er mandag......*G*

• #10   30. maj 2011 Jeg ville nok heller ikke vælge en pension.. De kan sikkert være rigtig gode, men ville tvivle på om tøserne ville ha det godt og det ved jeg de har hos familien smiley

• #11   30. maj 2011 Mette: Jeg sidder med et skod tastatur på jobsøgningskursus. Man skal dælme trykke hårdt *GG*

• #12   30. maj 2011 Vi tager ikke på ferie, hvor hunden ikke kan komme med.

Vi har i igen i år en miniferie i campingvogn med hund - og det er det.

Ellers er det i sommerhus her i landet - også med hund.

• #13   30. maj 2011 når jeg tager afsted bliver Toby sat hos Tjele hundepension og han ELSKER det. Men nu skal det siges at han går der hver dag mens mine forældre er på arbejde så han kender stedet og hundene der er der. Men kan stærkt anbefale stedet vidst der er nogen der er på udkig efter en god pension =)

• #14   30. maj 2011 Nar vi tager på ferie så er familien der til at passe. Og de skændes næsten om hvem der må få lov at passe ham.
    Og kan det lade sig gøre så tager vi ham med

• #15   30. maj 2011 Hundene er med på ferie.

• #16   30. maj 2011 nu har jeg for første gang i mange år været på ferie, så der passede min far vovsen. vil ikk ha passet på pension men i vores familie passer vi hinandens hunde når der er brug for det.
    men ellers har jeg os haft hund med på ferie..

• #17   30. maj 2011 Vi skal til sydfrankrig, og der kommer hundene med...
    Hundepension er ikke en mulighed for os !!

Har haft en grim oplevelse med hundepension, havde nær mistet min hund !

• #18   30. maj 2011 Min dreng ville ikke passe ind i en pension, og da jeg desværre ikke har nogen pasnings muligheder, har han været med på tenerife 2 gange

• #19   30. maj 2011 Når vi tager til udlandet får jeg mine hunde passet ved min mor og far, hvor de elsker at være. Synes ikke de får noget ud af at være med på charterferie eller hotelferie i det hele taget.
    Vi har haft den ene med på campingferie i hytte sidste sommer. Det gik rigtig fint. Det gør jeg gerne igen smiley

• #21   30. maj 2011 Pyha, jeg har én gang været på ferie mens vi har haft hund. Den gang havde vi kun én, og hun blev passet hjemme hos mine forældre den uge vi var væk. Jeg kunne knap nok nyde min ellers meget spændende ferie i Damaskus, for jeg tænkte hele tiden på min hund. Jeg sendte et hav af sms'er for at høre hvordan det gik, og alle var "her går det helt fint og hun har det godt". Da min far hentede os i Kastrup, måtte han så gå til bekendelse - hunden havde været syg (af savn?), havde stort set ikke spist noget, kastet op og de havde haft hende til dyrlæge smiley

De ville ikke ødelægge min ferie, så de havde ikke fortalt noget i de mange sms'er - jeg kunne alligevel ikke gøre noget, når jeg sad på den anden side af Middelhavet. Egentlig en meget sympatisk tanke og jeg havde selv gjort det samme. Men jeg har ikke været på ferie siden - og jeg skal heller ikke på ferie uden hund i fremtiden!

• #22   30. maj 2011 Ser helst jeg tager min hund med på ferie.
    Men hvis ikke , sender jeg hund og kat hos min veninde eller hund hos mor og Nabo til at se til katten smiley

• #23   30. maj 2011 Det blev afklaret INDEN vi anskaffede hunden, at vi kunne få nogle til at passe hende hvis/når behovet opstod. Nogle = min mor og hendes mand, dvs. mest hendes mand som selv har hund og går meget op i det smiley

Hun blev passet der da vi var på weekend i Lalandia for nogle uger siden, det gik super.

Sommerferien skal vi i sommerhus, hvor hun selvfølgelig skal med smiley

Kommentér på:
Hund og Ferie

Annonce