1.398 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
3 Svar
Bosch hundefoder? Bosch hundefoder?
Hej HG. Vil høre om der er nogle af jer der bruger Bosch hundefoder, og hvad jeres erfaringer er med det?
Er der et sted hvor man kan se indholdet? Kan nemlig ikke helt finde det
0 synes godt om
apr 2015
Følger: 1 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 7 Svar: 260
Ciba er nu 20 mdr. og hun har vokset sig stor, stærk og smuk på dette foder. Hofter og Albuer er som de skal være, pelsen skinner og er blød og lækker, energien og konditionen er i top, og maven fungerer lige som den skal.
Jeg har en enkelt gang forsøgt mig med en pose af deres almindelige Bosch Active, men synes at hun tabte sig lidt i den periode (men det kan også skyldes løbetid og fældning), og jeg vil ikke vurdere det ud fra en enkelt sæk.
Ingedienser på Youn and active varianten af Life Protection:
fjerkrækød (min. 26%), hirse (min. 17,5%), tørrede kartofler (min. 17,5%), fjerkrækødmel, fjerkræsfedt, proteinhydrolysat, tørret lever, tørret tomatpuré, tørret roepulp (sukkerfri), forelmel, tørrede hele æg, tørret gær, dikalciumfosfat, tørret selleri, julesalatpulver, ærter, hørfrø, fiskeolie, tørrede gulerødder, tørrede æbler, cellulosepulver, tørrede tyttebær, salt, tørrede blåbær, tidselolie, algemel, muslingekødmel, tørrede morgenfruer, yucca-ekstrakt.
Tilsætningsstoffer:
med ernæringsmæssige egenskaber:
vitamin A (25.000 IE/kg), vitamin D3 (1.200 IE/kg), vitamin E (600 mg/kg), vitamin B1 (15 mg/kg), vitamin B2 (30 mg/kg), vitamin B6 (10 mg/kg), vitamin B12 (200 mcg/kg), biotin (500 mcg/kg), pantothensyre (30 mg/kg), niacin (50 mg/kg), folsyre (2 mg/kg), vitamin K (1 mg/kg), cholinklorid (2.000 mg/kg).
Sporstoffer:
jern (175 mg/kg), zink [zinkoxid] (30 mg/kg), zink [aminosyre-zinkchelat, hydrat] (70 mg/kg), kobber [kobber-(II)-sulfat, pentahydrat] (10 mg/kg), cobalt (0,20 mg/kg), mangan [aminosyre-manganchelat, hydrat] (5 mg/kg), jod [kalciumjodat, vandfrit] (2 mg/kg), selen [natriumselenit] (0,2 mg/kg).
Tekniske hjælpestoffer:
antioxidanter
apr 2007
Følger: 8 Følgere: 21 Hunde: 5 Emner: 49 Svar: 1.535
http://m.zooplus.dk/detailsInfo/shop/hund/hundefoder_toerfoder/bosch/adult/180763#description
feb 2014
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 18 Svar: 172
Jeg kan ikke se ingredienslisten når jeg går ind på Zooplus, kan det måske være fordi jeg er på mobilen?
Jamen jeg vil overvejede det lidt mere så, for det bliver nok enten Bosch eller TOTW
Bosch hundefoder?