2.778 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Bosch hundefoder Bosch hundefoder

Er der nogen der køre på det? smiley
Sad lige for sjovt og kiggede på Zooplus på foder og faldt over det og syntes umiddelbart det ser ok ud.

I får lige ingredienserne;
Frisk and (mindst 60%), kartoffelstivelse, kartoffelprotein, ærter (tørret), proteinhydrolysat (and), dicalciumfosfat, gær (tørret), glucosamine, chondroitinsulfat, cikoriepulver.

Ville bare høre om der var nogen der havde erfaring med fodret og om I har været glade for det? smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning udendørsstik 750 kr.
  • 4 timers rengøring af 100 kvm kontor 1.000 kr.
  • Et kabel er gravet gravet over, der mangler ca 10 cm ledning 890 kr.
  • tilpasning af dør 1.500 kr.
  • Hjælp til at male og spartle 1.500 kr.
  • Samle kommoder 880 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bosch hundefoder
  • #1   3. aug 2015 Jeg købte en hvalp fra Tyskland som var opfostret på det. Opdrætteren er dyrlæge. Umiddelbart var det ok...

• #2   3. aug 2015 Mine har været på den økologiske variant - vores voksne hund fungerede fint på det - fin pels, fine pøller, begrænset prut og ok ånde smiley

vores hvalp fik, ja hvalpefoderet (også øko), men skulle have dobbelt så meget som anbefalet for at holde huld, så vi er skiftet nu, og det går bedre med at holde formen smiley

• #4   3. aug 2015 Buddy får det pt. Det virker ok.

• #7   3. aug 2015 CF

LOL! Læste lige lidt for hurtigt og troede at hans foder hed ''Strålemås'' smiley

• #8   3. aug 2015 Caos har fået Bosch lam og ris og han trives fint og det er kommer retur i den anden ende er minimalt og fint, men nu holder vi Bosch pause, eller når foderspanden er tom, gør vi,, hvorfor, jo, det bare fordi vi kan smiley og er det nye foder ikke godt for ham, ryger han retur på Bosch

• #10   3. aug 2015 Det må være det nye mærke til hunde der lider af forstoppelse smiley

• #14   4. aug 2015 Min søsters allergi hund får det, og hun fungere rigtigt fint på det smiley
    Hendes nye hvalp er kommet på deres hvalpe foder, og hun tager fint på ??

• Jesper G
    Jesper G Tilmeldt:
    aug 2014

Følger: 1 Svar: 8
    #17   4. aug 2015 Det er udemærket foder, men som med alt andet foder trives nogle hunde på det, mens andre ikke trives på det. Men giv det en chance smiley

• #18   4. aug 2015 Skal lige siges det er den der hedder noget med moist vi har kigget på og uden korn - ved ikk om det er den i har kørt på? smiley

Vi køre Select Gold nu og har gjort det længe, men der sker jo ikk noget ved at prøve lidt nyt smiley

• #20   4. aug 2015 Jeg har kun prøvet den med moist og and. Den virker som sagt ok.

• #22   28. jan 2019 Ved godt at opslaget er gammelt. Men vores 2 franske bulldogs for det. Normalt får de sensitive med lam og ris, men ved et uheld var jeg kommet til at bestille en adult menu og det var ikke godt for dem de sked og pruttede. Dagen efter vi var tilbage på sensitive var alt godt igen. Synes det er skide godt foder som vi kombinere med naturediet vådfoder.

• #24   28. jan 2019 Jeg har prøvet barf, Acana, taste of the Wild og orijan alle med tynd mave og afførring mange gange om dagen, så jeg har optur over at det her virker og pelsen er blød og fin på begge hunde. smiley

• #25   28. jan 2019 Canmax - Bosch har mange forskellige serier i deres foderlinie.
    Soft med and og kartoffel indeholder rigtig nok 60% frisk and. Både den gang og nu. Mener de der soft ligger omkring 20-25% i protein.
    De har både øko, soft, alm, kornfri og specialdieter. Og tjekker man den alm. Så er den ja ret alm.

Jeg bruger det gerne ind i mellem. Deres soft varianter. Det er et mellemklasse foder i min optik til billige penge og med en ofte lidt bedre ingrediensliste end tilsvarende. Synes jeg.
    Asgers specialfoder er fra Bosch - og der får man i min optik ikke et bedre fuldfoder end deres til netop Struvitopløsning.

Men nej du skal nok ikke sammenligne med acana og orijen og de typer. Men det er prisen så heller ikke smiley

• #27   29. jan 2019 60% frisk kød giver kun ca 15% i det færdige produkt når det er tørret
    Prøv at se på andelen af animalsk protein i produktet, hvis ikke andelen af animalsk protein er over 70 % er det ikke godt
    Hunde kan dårligt omsætte vegetabilske proteiner selv om de er ekstruderet

Kommentér på:
Bosch hundefoder

Annonce