3.912 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Casper S
Casper S
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 17

Legetøj og hundehus til stor hund (sct bernhard) Legetøj og hundehus til stor hund (sct bernhard)

Hej alle sammen

Jeg har gået og ledet efter noget godt stærk legetøj til min
sct berhard hvalp på 8 mdr og he he 60kg , han er en stor glad hanhund.
som elsker og lege desværre holder legetøjet ikke mange dage ja nogen gange timer .

vi spiller bold men er det ikke en massiv eller rigtig god læderbold så dør den på 15 min , han har nogle stykker skibsreb bundet i løkker osv, engang imellem fylder jeg en 1,5l sodavandsflaske og fylder den helt op med vand så han ikke bare kan bide hul i den .

Jeg kan kunne godt tænke mig noget han selv kan lege med når jeg ikke er hjemme.

og kender i nogen som bygger store hundehuse ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Legetøj og hundehus til stor hund (sct bernhard)
  • Casper S
    Casper S Tilmeldt:
    aug 2014

#3   15. jun 2015 Nu er min hund udehund , dvs hvis jeg ikke er hjemme så er han udenfor ( bor på landet og grunden er hegnet inde )og han elsker det dvs han leger og hygger med sig selv samt sover osv.

Han har et hundehus nu , men skal have et som er ordenligt isoleret.

Jeg prøver og tjekker den fb gruppe

• Casper S
    Casper S Tilmeldt:
    aug 2014

#5   15. jun 2015 Det kan han sagtens , jeg er mekaniker så dem løber han ofte rundt med problemet ligger i når jeg får leveret 4 nye dæk så må han ikke lege med dem og fragtmanden læsses dem bare af og løber.

• #7   15. jun 2015 Jeg har hørt at hunde ikke skal lege med rigtige bildæk da der er metal i og en amerikansk bulldog fik revet kæben af på det smiley

• Casper S
    Casper S Tilmeldt:
    aug 2014

#10   15. jun 2015 Tja ved det ikke ang hans vægt , men han er meget harmonisk og absolut ikke fed, tror det er hans kæmpe knogler som giver ham vægten. Hans mor og far vejer begge over 90 kg. Han får faktisk engang i mellem en gl tandrem fra en bil den giver også god underholdning for ham.

• #13   16. jun 2015 JollyPets holder ret godt

profilbillede
  • #16   16. jun 2015 Sort kong det er et must for en hver destruktiv stærk hund smiley

Vores har det nu også fantastisk sjovt med en bildæk, han har en tendens til at synes det er verdens bedste ide at slæbe det med ind på stuegulvet.

• #18   16. jun 2015 Sådan en kan en rottweiler bide lige igennem, s¨er sikker på en sct bern også kan.

Kommentér på:
Legetøj og hundehus til stor hund (sct bernhard)

Annonce