{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.409 visninger | Oprettet:

Lone S
Lone S
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Bearded Collie søges {{forumTopicSubject}}

Hej Allesammen
Jeg har gennem 15,5 år været ejer af en Bearded Collie tæve og nu søger jeg en ny - vi har besluttet os til at det ikke skal være en hvalp gerne en tæve på ca 1 år - nogenlunde opdragelse er vigtigt.

Men skriv til mig hvis du står og skal af med din bearded collie det vigtigste for mig er at du er ærlig om hende.

Glæder mig til at høre fra jer - Lone

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bearded Collie søges
  • #1   16. jun 2015 Hej Lone - det hører til i markedet, så der må du nok lige flytte annoncen til. Men held og lykke med søgningen smiley

• #2   16. jun 2015 prøv at tage kontakt til raceklubben, nogle gange ved de om der fx er nogle til omplacering, eller kenneler der står med voksne hunde der søger hjem.... vi har selv en skotte som vi fik fra kennel da hun var 19 mdr, fik godt nok kontakt på en udstilling jeg besøgte ... men de havde beholdt både hende og hendes søster for at se hvilken der udviklede sig mest optimalt mht, at de udstiller meget, og det blev så søsteren de satsede på, og søgte derfor nyt hjem til hende der blev vores Nova ...

• Lone S
    Lone S Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #4   17. jun 2015 Hej Hanne M.

Tak for forslaget - den mulighed har jeg prøvet og er skrevet op hvis der skulle komme nogen der skal omplaceres.

Kommentér på:
Bearded Collie søges

Annonce