{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
427 visninger | Oprettet:

Hvor er jeg rasende! {{forumTopicSubject}}

jeg er lige kommet hjem fra en forældre-søskende dag på min lillebrors efterskole. Alletiders dag med een undtagelse...

Vi skulle spille rundbold og de der ikke kunne spille, skulle så være tilskuer (Og eftersom at jeg skal føde om 14 dgae var jeg så tilskuer *gg*) Men mens vi sidder 30-40 mennesker og hepper kommer denne tøs med sin hund.. En bokser på 1,5 år, som hjun langt fra kan styre.. Den trækker mere med hende end omvendt. Og pludselig styrter den hen til en person og savler personen i hele hovedet.. Tøsen vælger så bare at grine og sige *thihi - fnis - Ej, koda altså...!" På et tidspunkt render hunden så hen til mig (og jeg er bestemt ikke taget afsted for at blive oversavlet af en hund mens jeg er tilskuer til en rundboldkamp) Så jeg siger til hende om hun ikke godt gider at fjerne sin hund? "Jo jo" siger hun så, mens hun hiver og slider i det stakkels dyr.. Så går hun over til sine "veninder" og det er rigtig skægt at lade hunden "overfalde" hendes veninde og lade hunden sætte sig ovenpå dem, mens den savler dem over det hele...

Argghhh Skulle bare lige have noget luft! Synes det var synd for det stakkels kræ, som var fuldstændig skrupforvirret over alle de mennesker der var (Og at der blev kastet med en tennisbold hele tiden) Synes bare at der er nogle mennesker der ikke skulle have andet end en guldfisk!

Kan ikke forstå at pigebarnet ikke ku forstå at der er nogle, som ikk bryder sig om at bliver oversavlet af en hund eller i det hele taget ikke er så glad for hunde. Og det bliver da bestemt ikke bedre af at tøsen ingen styr har på dyret...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor er jeg rasende!
Kommentér på:
Hvor er jeg rasende!

Annonce