{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
896 visninger | Oprettet:

Hvor er jeg dum. {{forumTopicSubject}}

I nat havde jeg virkelig det frygteligste mareridt, Nate døde i mine arme.. Jeg hulkede og skreg i drømmen, jeg vågnede op og kunne ikke stoppe med at græde, trods Nate sad og kyssede mig og jeg knugede ham ind til mig.
Det var så ubehageligt, situationen var falsk men reaktionen og følelserne ægte.

Men hele dagen i dag har det virkelig gået mig på, kan stadig høre skriget i drømmen fra Nate . Begyndte flere gange at smågræde lidt.

Hvor er jeg dog dum, er ked af noge der ikke er sket.
Men hvor ville min verden dog bare falde sammen hvis det skete.
Vil bare nyde min hund resten af dagen, med nogle gode ture ned til stranden.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor er jeg dum.
  • #1   20. apr 2011 Puha tror vi alle kender til at det virker så ægte med nogen drømme, jeg drømmer heldigvis ikke så meget mere ;o) men tror drømme er ens inderste, jeg ville tolke din drøm som du er bange for at miste, pas ekstra godt på ham og ja som du selv skriver "bare nyde min hund resten af dagen" :o)

  • #2   20. apr 2011 En ulykkelig drøm skal du ikke frygte. Det betyder som regel noget godt. Men forstår så sandelig dine følelser, for det var jo nærmest virkelig.

    Nate nyder helt bestemt al din opmærksomhed i dag. Han ved ikke hvorfor du er ked af det, men der er ikke noget bedre end få trøst af sin hund.


  • #3   20. apr 2011 Ja jeg kender det godt... Det er som om man slet ikke kan komme ud af det igen.. smiley min sidste mærkelige drøm kom af jeg havde siddet og fulgt med i reageringens 2020 plan.. Jeg faldt i søvn bagefter og drømte at hele samfundet gik ned og man aldrig mere kunne få rød og gul peper frugt, men kun den kedelige grønne.. Hehe var helt påvirket i flere timer efter selvom det var en vældig skør drøm smiley



  • #5   20. apr 2011 Har prøvet det samme med min hund og min hest, men når jeg har drømt det, har de desværre også været meget syge smiley

  • #6   20. apr 2011 Ej nogle ubehagelige drømme i har! Det var da helt vildt.. Tror bare jeg skal prise mig lykkelige over mine peperfrugter.. smiley

  • #7   20. apr 2011 Øv sikke en træls drøm smiley Kender godt følelsen, så kan man gå og være ked eller sur sådan en dag, selv om man godt ved det er noget pjat..

    Har haft en drøm med noget hvor min bror og mig blev uvenner og da jeg vægnede havde jeg det sådan rigtig træls, som om det var rigtigt.. Tror ikke jeg havde snakket med min bror i en månedstid, men så samme eftermiddag ringer han. Og siger at han synes det var længe siden vi havde snakket sammen.. Det er sgu underligt..


  • #8   20. apr 2011 Jeg har altid fået at vide at hvis man fortæller en drøm så går den ikke i opfyldelse.... så godt du delte den med os smiley

    Jeg drømte forleden at jeg var på det plejecenter hvor min mor var inden hun døde. Min far var der også og så ud til at han havde boet der lidt tid og var glad for det..... da han blev spurgt om han ville flytte ind sammen med min mor sagde han aldrig.....
    Nå men jeg var ankommet, vi fik mad.... varmet i mikroovn....den metode som de bruger her i kommunen... og så spurgte jeg til hundene... så svarede han med et smørret grin at de havde vist godt, men der var nogle hønsehuse der havde haft besøg..... jamen hvor er de...det fik jeg ikke svar på...... så spurgte jeg hvornår vi skulle hjem... tja, der ville gå mindst en måned..... jeg VIL hjem til mine hunde NU skreg jeg..... hvad der så skete ved jeg ikke for så vågnede jeg.....


  • #9   20. apr 2011 Ej en medløber.

    Det er det værste, at drømme om dyr der er væk.. Man vil jo bare gerne drømme et par dage, eller måneder.. Bare for at 'opleve' dem lidt mere..

    Hvor er i søde, mareridt kan ikke skræmme mig.. Men det her var for tæt på mine følelser (og min bedste ven)..


Kommentér på:
Hvor er jeg dum.

Annonce