{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
618 visninger | Oprettet:

Hvor er jeg glad! {{forumTopicSubject}}

Jeg har en kronisk knæskade som giver mig kroniske smerter og andre gener. Det er en knæskade jeg har fået efter et fald fra min hest i februar 2008.

Jeg kan fungere i hverdagen men ikke uden konstante smerter, hvilket giver smerter i ryggen, hovedpine mv.

Jeg har indtil nu haft det sådan at jeg hellere ville leve et aktivt liv med smerter end et begrænset liv uden smerter. Dvs. at jeg har smerter mere eller mindre konstant.
Jeg har ikke været på ryggen af min hest siden faldet, delvis grundet smerter og delvis grundet frygt for at jeg skulle falde igen.

Idag aftalte jeg med min veninde at vi skulle ud og ride og det var med sommerfugle i maven jeg sadlede min hest op.
Med hjælp fra kæresten og min veninde kom jeg op på hesten og hold da op en fantastisk følelse! Det var en blanding af lykke, surrealisme og smerter jeg sad på ryggen af min hest igen - han opførte sig pænt og tog hensyn til jeg var en smule usikker.

Jeg har ondt af elvedes til nu men jeg har også en fed fornemmelse i kroppen og det er smerterne værd smiley :)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor er jeg glad!
Kommentér på:
Hvor er jeg glad!

Annonce