{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
870 visninger | Oprettet:

Så er der teenager i huset :p {{forumTopicSubject}}

Jae, nu kan jeg vidst ikke længere komme udenom at Rosa er ved at blive en vaskeægte teenager. Hun har nu altid været god til hvalpe-streger og balladen hjælper Lucky gerne med, men hun har altid været god til at acceptere det når Lucky ikke gider hende.. Det er så i midlertidig lidt glemt, for hvem vil dog ikke en sød Rosa 24/7??? Så når Lucky siger grr grr af hende (kan altså ikke lige skrive den nøjagtige lyd, han knurre ikke, snakker bare en smule alla: dumme dumme lille søster, gå nu din vej, du er så irriterende hele tiden), hvad gør lille Rosa så? jo hun efteraber ham da bare, lige op i hovedet på ham smiley
Lucky er da heldigvis en ret tålmodig herre og går bare hvis han virkelig ikke gider hendes pjat, men åh altså, hende har han da ikke været for heldig med smiley
Skal måske lige siges at hun altså stadig godt fatter når han siger SKRID! sådan for alvor.

Hun er også begyndt at blive en smule mere selvstændig (læs EN SMULE) for døren ind til badeværelset må under ingen omstændigheder være lukket, så kan hun jo gå glip af noget! hun kan dog sagtens være alene hjemme, så det er ren pjat at hun piber (staves det sådan?) når jeg lukker døren derind.
Men i går lagde hun sig ind i soveværelset alene og sov i et par timer, det plejer hun ellers ikke, for hun skal være ved os eller Lucky 24/7, og helst gerne oppe hos os, så hun er helt tæt på smiley

Så nu venter vi bare på løbetid, men hun er kun 7 mdr, så der kan jo godt gå et par måneder endnu før den kommer smiley

Hun er simpelthen den skøreste, dejligste, skønneste, mest afhængige hund jeg kender smiley Altså de første 3 deler hun sammen med Lucky smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle seng 500 kr.
  • Opsætning af lamper, el og opvaskemaskine 3.000 kr.
  • Samle møbler sofa/seng efter vejledning 1.000 kr.
  • Nedtagning af eternitplader 3.000 kr.
  • Handyman 1.100 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så er der teenager i huset :p
  • #1   27. jul 2015 Elsker teen agere smiley

• #2   27. jul 2015 Hehe jeg har nu heller ikke noget imod dem, når de er så lette som Lucky var, og som Rosa er indtil nu smiley
    Men kan nu godt mærke at hun ikke er den lille søde nuttede hvalp mere, der er også kommet endnu mere krudt i røven på hende, så nu skal der bare ske noget, og det skal være NU!

• #4   27. jul 2015 Det er hun bestemt også Isabelle smiley Hun kan godt være en lille bestemt dame (læs hidsigprop) og et pivedyr, hvilket kan være lidt belastende når man lige er igang med noget som ikke er at nusse hende, men ellers er hun simpelthen bare så nem så nem. Hun har et hjerte af guld, nøjagtig ligesom Lucky, og så ser hun sådan op til ham, det er så sødt.
    Når vi kommer hjem, og de har været alene, skal de altid helt op i hovedet på os for at sige hej, og når de så har mysset os og vi sætter dem ned, så mysser de hinanden smiley

Det lyder godt nok træls, kan godt huske de der uldhunde, de er så fine. Godt den ikke gik helt i stykker, men aldrig sjovt når noget man er glad for skal leges med af hundene smiley der er jeg jo så heldig, at mine ikke kan nå så højt op, så det er ret nemt at have ting for mig selv smiley

• #6   27. jul 2015 Det ER nemmere smiley De elsker at stjæle ting, men mest aviser, toiletruller og lign. Så ting de ikke må tage er IKKE i chihuahua højde smiley
    Alligevel sker det at der er avis, toiletruller osv. der er flænset til atomer udover hele gulvet! Men hundene siger altid at det kom flyvende og sprang i luften, og at de intet kunne gøre ved det smiley Og det kan de jo så ikke rigtig gøre for, at vi har sådan nogle selvmordsaviser der bare springer i luften midt i stuen! smiley

• #8   27. jul 2015 Lucky glemte også alt om indkald, og det blev aldrig helt godt igen, så han er også altid i snor. Han forstår godt hvad det betyder når jeg kalder, men er han i gang med noget, kommer han altså ikke før han selv lige synes han gider smiley
    Og ser han en anden hund er han væk, så både for vores egen skyld og for andres, er han i snor, så må han nyde haven eller hvis vi er et sted der er indhegnet hvor han må være uden snor og ikke kan genere andre.
    Rosa har jeg ikke trænet så meget med, lige med indkald, hun var ellers ok til det da vi gik til træning, men jeg bor ikke et sted hvor jeg tør slippe hende uden at have 110% styr på at hun kommer med det samme, og det gør man jo ikke når man ikke har lært det smiley dog holder hun sig meget til Lucky, og så kan hun jo ligeså godt bare have snor på. Hun er dog dygtig til at komme når jeg kalder hvis hun er i haven og sådan, men det stopper nok også med alderen. smiley

Lucky var ligeså klistret som Rosa er til han blev voksen, det var dog først da Rosa kom til at han ikke søgte så meget opmærksomhed mere. Det er jeg dog lidt ked af, for han var ret selvstændig i forvejen, og nu er det lidt som om Rosa har fået ham skubbet lidt væk fra mig, så jeg gør en lidt større indsats for at få min Lucky puttehund tilbage igen. smiley
    Rosa er ikke så selvstændig som Lucky, jeg håber hun får en smule mere af det, fordi det nok ville give hende lidt mere selvtillid, men hun er rigtig god til at lege selv og sådan, så er jo ikke fordi hun kun er en klistre hund. smiley

• #10   27. jul 2015 Så kan jeg også lige hurtigt sige, hvis nogle der fulgte den tråd og gav mig råd omkring det, har tænkt på hvordan det går med Rosa og andre hunde.
    Vi møder ikke så mange, men når vi gør, er hun blevet rigtig nysgerrig og går selv hen til dem, hun smider sig for det meste på ryggen, eller viser på andre måder at hun bare er lille og ufarlig, hun er virkelig god til hundesprog. Bliver hun lidt utryg ved situationen, søger hun om bag mig, og kommer så selv pænt frem igen. Oftest er det ejerne og ikke hundene der er mest interesseret i hende, men hun er mest interesseret i hundene, hvilket jeg ser som meget postivt, da hun førhen, ville opsøge ejerne, og bruge dem til at gemme sig med, hvis de var tættere på end mig.
    En dag mødte vi to mellemstore hunde (med samme ejer) og hun rendte imellem dem og snuste, smed sig osv.
    Så nu skal vi bare fortsætte træningen smiley

• #11   27. jul 2015 jeg har ondt af dig Ida Kristine, men dejligt det går fremad, og at der er nye legekammerater. Herhjemme er der ingen af hundene der tager hensyn til hinanden overhovedet smiley Hvis ikke den ene er for vild så er den anden det. Det sker at jeg må stoppe dem, fordi de simpelthen begge to kommer om i et gear hvor de ikke længere kan styre det, og de skal altså ikke blive uvenner. At de fræser rundt, vælter hinanden fordi de fræser ind i hinanden osv, blander jeg mig ikke i. Men det sker altså at legen eskalere en smule, f.eks. har Lucky nu præsteret flere gange, at hive Rosa så hårdt i øret at hun pev over det. Rosa er så ikke en skid bedre selv, hun hopper op på Lucky, tager fat i læben på ham osv. De er lidt skøre. smiley
    Men vild leg må de gerne, så længe de selv kan styre det.

Rosa havde også manglende koncentration til træning, men det var mere fordi der var ting der var sjovere, f.eks. at rende hen til de andre ejere eller hvalpe. Det var som om at da hun først fandt ud af at hun altså ikke faldt død om, fordi de kiggede på hende, så ville hun hellere snakke med hvalpe, end træne med mig, dumme lille hund smiley

Kommentér på:
Så er der teenager i huset :p

Annonce