Hvilkentype dækken ville i anbefale Hvilkentype dækken ville i anbefale
Jeg får lige oprettet nogle tråde i dag
Nå men jeg overvejer om jeg skal ha et overgangs dækken (har købt et lækkert vinter dækken) til min tyske pinscher tæve, hun er jo ret kortpelset/uden underuld og synes allerede at vejret driller hende, det er når det blæser og regner det er et problem/kan blive det.
Jeg starter til træning her fra september og vi skal så frem og tilbage på cykel/cykelanhænger, og tænker at med det vejr vi har nu så vil det jo hurtigt blive køligt for hende.
Nogle der har et bud på hvilke dækken der kunne være smart at købe?
jeg tænker selv noget softshell da det tager vind og vand, jeg har også planlagt at få et back on track men ved ikke om det er nok med Bot eller et softshell ville være smart, eller noget helt tredje.
jun 2011
Følger: 14 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 75 Svar: 4.920
Det bedste er fra Hurtta, hurtigt at få på og ikke stift. Det andet er fra dogz, det er virkelig standhaftigt..! Ekstremt vandtæt, perfekt til fx en orkan
Begge rigtig gode dækkener
jun 2008
Følger: 1 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 173 Svar: 1.920
A-S ok vil lige kigge på Hurtta, deres dækkener plejer at være rigtig gode, vore vinter dækken er også derfra.
Tak for svar.
jan 2013
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 489
Vi har også dækken i den tykke model fra buster.
Vil anbefale dig også at bruge dækken når i træner, da hunden nemt kommer til at fryse når i står stille.
Jeg har selv en bomuldshund, og hun har dækken på så snart vi selv tager en jakke på, ellers ryster hun af kulde.
Selv her i denne kolde sommer har hun 3 gange haft dækken på.
Held og lykke med træningen.
Og god sommer
jun 2008
Følger: 1 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 173 Svar: 1.920
Hvilkentype dækken ville i anbefale