{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan det lade sig gøre ??
  • #1   25. sep 2006 ja da... især hvis den tidligere har haft et uheld med at falde ned fra bom eller lignende!!

  • #2   25. sep 2006 Tja mon ikke?? smiley

  • #3   25. sep 2006 Så tror jeg sgu kaizer lider af højdeskræk...

    Har dog ALDRIG tabt ham.
    Men han vil ikke gå ned af trapper hvor der er mange trin, og langt ned... det blir snart et problem, da vi har trapper i huset, så vi skal bære ham ned fra 1 sal hver dag... nu vejer han 20 kg, blir ikke sjovt om en måneds tid.
    Mener aldrig at han er faldet ned af sig selv, eller noget i den stil.. Men han skynder sig væk hver gang vi går hen til trappen og vil løfte ham ned...


  • #4   25. sep 2006 Han kan lige overskue at gå ned at 5 - 6 trin... men helst ikke flere...

  • #5   25. sep 2006 Hvad kan man gøre ved det ??

  • #6   25. sep 2006 Lad være med at have ham på 1. salen. Det er nok det eneste hvis du ikke vil bære ham.

    Syns også det er for rissikabelt at lade en så ung hund gå på trapper, ikke godt for hoferne!!


  • #7   25. sep 2006 tilslutter mig miss fich. Han har ikke godt af at gå op og ned af trapper, især ikke i hans hvalpe/unghunde periode.

  • #8   25. sep 2006 begge mine går på trapper og har gjort det siden jeg fik dem hjem

    jeg nægter sq at bære dem op og ned, og har heller ikke tænkt mig at spære af så de ikke kan komme op på første sal, da jeg bruger mest tid heroppe, og de vil helst være hvor jeg er


  • #9   25. sep 2006 Ja, min Baloo tog et ordentligt bump på vippen for 2 år siden. Han var derefter bange for vippen, balancen og A'et - og det kostede hård træning og masser af guffer før han var "helbredt".

    Gav et lille gip i ham forrige gang til agility (pause på 2 år) da han gik på balancen, men han klarede det flot, og nu ser det ud til at den ikke er et problem mere.

    Hilsen Gitte


  • #10   25. sep 2006 Simba har også altid gået på trapper fra han var ca 5 måneder uden problemer.

    Kaizer vil gerne gå op men ikke ned. ved godt han er hvalp/unghund (6 måneder) men mener bare - vi har stue og soveværelse på 1 sal - og kan da ikke bare lade ham være nede under alene hver gang i andre skal oven på.. hmmm... min dyrlæge siger dog, at lige pludselig en dag vil han muligvis gå ned af dem, når han blir lidt større.. men ved sgu ikke...

    Ellers må vi jo få lavet en handicap lift eller noget... Grin.


  • #11   25. sep 2006 Stine: Vodka turde osse gå op, men ikke ned af trappen i starten *G*
    og ja han gik ovenpå når jeg var på arbejde, men jeg satte mig på trappen og lokkede ham ned et trin af gangen

    Tabu: ja han vraltede selv op af trappen 2 dage efter jeg havde fået ham, kan ikke huske hvordan han kom ned igen *G*


  • #12   25. sep 2006 Janne - Vi gjorde præcis det samme med de mindre trapper (5 - 6 trin) som du gjorde med vodka smiley og det gik/går fint.. og det gør vi også så småt med den "store" trappe (10 - 12 trin) men han løber sgu sin vej hver gang..

    Vi har dog de der trappe gitter på op til 1 sal, så de ikke går derop når vi ikke er hjemme. Har osse et gitter på ned til vores dør, da der lige er de der 5 - 6 trin ned. mest i frygt for at Kaizer falder ned, når de tumler og leger, når de er alene...


  • #13   25. sep 2006 Min svigerfar har en basse på 50kg der heller ikke kan finde ud af at gå ned af trapper, kun op, han er forment adgang fra 1.salen.

  • #14   25. sep 2006 Stine: nede hvor jeg arbejdede, og nu er frivillig har vi en stor trappe fra første sal og ned i koncertsalen

    Vodka var bange for den trappe og ville ikke i nærheden af den, faktisk så bange at Johnson engang troede det var ham, min hund ikke turde komme hen til, men sidst jeg var dernede, løb han glad efter mig ned af den, og min eneste tanke var, shiiit jeg får ham sq da ikke med op, men jojo, han tog turen op igen

    det skal nok komme når Kaizer tør *S*


  • #15   25. sep 2006 enig med Miss Fich. trapper kan være hårde for unge hunde. Man anbefaler at løfte dem det første år. det kan dog ind i mellem være et probelm, da de store racer jo er tunge. Kender dog en der har løftet hans rotte på 50 kg op og ned :O)

  • #16   25. sep 2006 Linda - Åh frygter da seriøst at jeg skal bære rundt på Kaizer når han om et lille års tid vil veje 36 kg smiley

    Men ok, så slipper jeg da for styrke træning... hehe


  • #17   25. sep 2006 Janne - ja jeg håber også det kommer når han ikke er kyllinge agtig mere :-)) Men man kan se på ham at han er blevet mere modig nu, med de små trapper, for dem tager han næsten i alm tempo nu...

  • #18   25. sep 2006 ja det er sgu bedre end at gå i fitness. Vi løftede også TYson i starten - dog ikke til at han var 1 år. Vi boede nemlig på 1 sal, da vi var ved at lave underetagen da vi fik ham. men det drejede sig heldigvis kun om en lille mdr. Det er nu mest ned af trapperne der belaster hunden mest.

Kommentér på:
Kan det lade sig gøre ??

Annonce