{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
527 visninger | Oprettet:

Kan det lade sig gøre ? {{forumTopicSubject}}

http://www.lokalavisen.dk/lis-er-et-aerligt-menneske-her-er-hendes-meget-usaedvanlige-efterlysning-/20170817/artikler/308179994?ref=eblistermest

Faldt over den her artikel, og undrer mig over hvordan man kan lave en parkeringsskade, uden at opdage det ?
Må indrømme, at jeg tænker, at det er en "smart" måde at efterlyse vedkommende der har lavet skaden på konens bil, da jeg har svært ved at forestille mig, at man kan lave en skade på egen/en andens bil, uden at opdage noget som helst.

Hvad mener du ? Kan det lade sig gøre at køre ind i noget, uden at opdage det ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan det lade sig gøre ?
  • #1   19. aug 2017 Hvis man kan det, så burde man kraftigt overveje, om man ikke bare skulle lægge kørekortet på hylden smiley

  • #2   19. aug 2017 Linda: Lige min tanke ! Har selv haft lavet et par parkeringsskader (kun skadet min egen bil smiley ), og der mærkede/hørte man da tydeligt, at jeg havde ramt noget.

  • #3   19. aug 2017 Jeps...man er altså ikke i tvivl. Har nemlig også hilst på en sten samt en anden bil...det gik ikke ubemærket hen, selvom det foregik i trilletempo smiley smiley

  • #6   19. aug 2017 Jo...Ann-marie smiley

    Hov...den var til et slettet oplæg om ingen havde tænkt på, om det var en skjult efterlysning smiley


  • #7   19. aug 2017 Caroline: Godt nok en spøjs oplevelse smiley Gad vide om han virkeligt ikke havde hørt noget ? Eller om han løj om det ?

  • #8   19. aug 2017 Caroline...det lyder dæleme som en dårlig undskyldning det der smiley Og sjovt, som det lige skulle være din skyld i sidste ende smiley

  • #9   19. aug 2017 Linda: ok, undrede mig også over din kommentar smiley For jeg har ikke skrevet det indlæg smiley

  • #10   19. aug 2017 Tror det var NITTIB, det lavede en lille Ninja smiley

  • #11   19. aug 2017 NITTIB, The Ninja smiley

  • #12   19. aug 2017 He he .... det jeg skrev , var skrevet af TS øverst .... så var der jo ingen grund til , at klovnen her ( der ikke kan læse ) ... skrev det igen ...
    Hader selv , når folk svarer , uden at læse tråden ordentligt ... smiley ..... troede ikke nogen nåede at læse mit indlæg ... sorry


  • #13   19. aug 2017 Ha ha NITTIB smiley Du var dæleme også hurtig som en Ninja smiley

  • #14   19. aug 2017 Der var ninjaen jo smiley smiley Tak for underholdning smiley

  • #15   19. aug 2017 Altså jeg tror også at det er en skjult efterlysning..

  • #17   19. aug 2017 Det ved jeg ikke. Måske det kan være svært, at høre for dem, der har musik kørende for høj volumen eller lign.?

    Jeg har bevidst ikke radioen tændt når jeg parkerer, da jeg så har svært ved at koncentrere mig ... Jeg slukker også blæser, og anden støj.
    Jeg tror faktisk godt jeg ville kunne lave en lille bule, uden at være opmærksom på det, hvis jeg er stresset, og har musik, blæser, vinduesvisker kørende, Kia bagi der gør og hyler ... Jeg tror ikke jeg nogensinde har gjort det, men det kan ikke udelukkes ...

    Jeg er meget bevidst om at forebygge dette, være bevidst om at tage den tid det nu tager, at lave en ordentlig parkering.

    Jeg har ikke været i tvivl den gang jeg trillede ind i en mur, under parkering i P-hus ..., de 2 gange jeg er bakket ind i en stor sten ... den gang jeg bakkede ind i et jernkædehegn ... etc. (De første år jeg havde kørekort).

    Jeg tror ikke jeg har lavet buler på andres biler, jeg er meget hys omkring det, også fordi min egen bil ikke er kaskoforsikret, så der skal passes ekstra meget på den ...

    Jeg ved, at mit sidespejl har været ved at blive revet af, af en landbrugsmaskine, og jeg tror faktisk ikke, at chaufføren af landbrugsmaskinen har mærket det/hørt det ...

    Mine forældre, og flere andre jeg kender, (inkl. mig selv i visse situationer) tager billeder af nummerpladerne på de biler, der holder på hver side af os, når vi parkerer, og evt. inden vi kører, skulle der nu holde nogle andre ... så har vi lidt at gå efter, skulle der være en bule eller andet, når vi får tjekket bilen, når vi kommer hjem.

    Jeg tager billeder, hvis jeg har Kia i bilen, i forhold til, om de skulle have observeret noget, skulle der nu opstå en situation, hvor det er relevant. Særligt her om sommeren, hvor mange, har mange meninger om, hvordan andre skal holde hund ...


  • Rollo
    Rollo Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 9 Følgere: 13 Svar: 924
    #19   19. aug 2017 "Har du fået en skade på din bil, der passer til Anker Jensens beskrivelse"
    ...Er jeg blind? Hvor er beskrivelsen?

    Men jeg tror så reelt godt nogen kan ramme en anden bil uden at opdage det, har da oplevet det enkelte gange - om de har ramt en anden bil, eller kørt ind i noget.

    Den anden dag, kørte vi bag ved en ældre dame i en Belingo - i et kryds går bilen ud, hun bliver vist lidt befippet og får ramt en knap, så hendes bagsmæk åbner sig! Og så kørte hun ellers igennem byen, med bagsmækken åben - og hun opdagede intet længe - hun opdagede det til sidst, og blev bare endnu mere befippet og forvirret.
    - Ved godt det ikke er det samme smiley Men hvordan kan man ikke høre, lyden komme bagfra? Jeg kan høre det hvis et vindue er lidt på klem i bilen, eller en dør ikke er lukket (Okay, så bipper bilen også ved det sidste!)
    ((Mon hendes bil har bippet af den åbne bagsmæk? Det ville min))

    Men, det KAN da også være et forsøg på at finde den der har ramt dem... Som måske selv ikke har opdaget det.

    Nu kan jeg jo så ikke se hvor skaden er? Og hvad omfang den har?


  • #20   19. aug 2017 Jeg tænker kvinden har været så travl at hun ikke har opdaget bulen allerede var der da hun kørte fordi en anden har lavet bulen

Kommentér på:
Kan det lade sig gøre ?

Annonce