{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
970 visninger | Oprettet:

hvilket hundebur {{forumTopicSubject}}

Hej,

vi står og leder efter et dobbelt hundebur og jeg har altid været fan af variocage burene. Nu har jeg så hørt nogle eksempler på at disse bure ruster. Så er det jo mange penge at bruge hvis de ikke holder. Vi har også kig på artfex. Kravet er bare at det skal være sikkert. Nogen bud? og erfaringer?

på forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvilket hundebur
  • #2   15. aug 2015 Jeg har haft mit variocage i 4 år og der er ingen rust, det står jo også i tørvejr inde i bilen, så kan ikke rigtig forstå at rust skulle være problemet smiley

    Til gengæld knækkede jeg nøglen i låsen dag 2 jeg havde den, så det er kun den ene side der kan låses smiley og har hørt at nogen synes det larmer.

    Men jeg er meget glad for det, den eneste der kunne få mig til at skifte, var at jeg fik en bil hvor det ikke passede ind.


  • #3   15. aug 2015 Jeg har før haft variocage, fint tilfreds, men der kom minimal rust i siderne.
    Skiftede til artfex da jeg fik ny bil, lækkert bur, synes det er dejligt at lågerne holdes åbne af sig selv.
    Foretrækker artfex ud af de to. Har ikke kunne finde andre der lever op til mine krav om sikkerhed.


  • #4   15. aug 2015 Jeg har haft Variocage, det er det ringeste bur jeg har haft.
    Det er rigtig at det ruster. Og at det står inde i bilen i tørvejr hjælper ikke på det.
    Der kommer fugtige og våde hunde i buret og når det er varmt, så sidder hundene og puster og stønner og der render evt savl på stængerne af buret.

    Mit Variocage rustede rimelig hurtig på lågen i den side hvor min gamle tæve sad, men det værste ved Variocage er, at rørene ruster indefra, der er de ikke behandlet.

    Jeg har set et Variocage bur som havde været udsat for et trafikuheld, der kunne man se hvor rusten det var indeni.

    Mit bur raslede også en del. Jeg brugte meget tid på at sætte filt ind hist og her for at stoppe raslende lyde.
    Jeg hader bure der rasler.

    Det bur jeg har nu, har jeg fået lavet hos en smed.


  • #5   15. aug 2015 Privat lavet og skruet fast i bunden af bilen

Kommentér på:
hvilket hundebur

Annonce