{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  De største hunde
  • #2   18. aug 2015 Tror det er meget normalt for de racer. Men hvad de måler størst på ved jeg ikke lige. Tror irsk ulvehund stadig er større i højden

• #3   18. aug 2015 Altså nogen af hundene ser jo HELT vilde ud, og der tror jeg simpelthen det er måden det er fotograferet på, så hunden virker større end den egentlig er smiley

• #5   18. aug 2015 Nogen af billederne ser virkelige/realistiske ud. Andre er taget fra en vinkel (nedefra og op), som får hundene til at se større ud. Og et par stykker ser photoshoppet ud.
    Men jow, der findes nogen kæmpe store 4 benede basser smiley Min engelske mastiff (hanhund) vejede 95 kg, men han så "lille" ud, når han stod ved siden af en irsk ulvehund, som jo er højere.

• #8   19. aug 2015 Prøv at google: Mastin espanol

Den er også ganske velvoksen smiley

• #9   19. aug 2015 Man skal da virkelig have styr på sin hund af den race.. Det er noget lidt andet med sådan et hysterisk eksemplar frem for en chi smiley smiley

• #10   19. aug 2015 Nogen af dem ser godt nok vilde ud smiley den store pels gør dem heller ikke mindre smiley
    Imponerende smiley

Selv Morgan der er 96cm og 88 kg synes ikke af det store i sammenligning.

profilbillede
  • #11   19. aug 2015 Jeg mener vi har eller har haft en caucasian sheperd herover på øen. Kæmpe hund, selvfølgelig med meget pels, men dens hoved er enormt!! Jeg mener min kæreste har fortalt mig at de bliver brugt som bjørnehunde i bjergene i bosnien smiley

• lena C
    lena C Tilmeldt:
    aug 2015

Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 1
    #12   19. aug 2015 kig evt her ,en lille film om dem https://www.youtube.com/watch?v=mMwRGVLuq1Y

• #13   19. aug 2015 Jeg er overbevist om, at en del af de billeder snyder. Et hurtigt blik på FCI standarden siger om højden: ikke under 62 for tæver og ikke under 65 for hanner. Der står ikke noget om max højde, men minimumshøjden er faktisk mindre end for pyreneere. Til gengæld er det jo en meget kraftigere hund og med et meget kraftfuldt hoved, og det influerer jo på helhedsindtrykket.

Vi delte ring med dem på verdensudstillingen i Stockholm for en 7 - 8 år siden. Der var tilmeldt ca. 35 caucasiere, det er ikke tit man ser det, og det gav bestemt en chance til at se nærmere på denne smukke hund. Og højdemæsssigt skilte de sig ikke meget ud fra pyreneerene, men så ud af mere på grund af deres kraft og masse. De var højdemæssigt slet slet ikke i nærheden af Irske Ulvehunde.

Selvfølgelig er der nogen, der er større end andre, sådan der det i alle racer, men de eksemplarer jeg har set i virkeligheden og på hjemmesider fra USA, hvor en del bruger dem som vogterhunde, ligner slet ikke de monstre, man ser på visse af billederne i startindlægget, så jeg tror på både Photoshop og vinkler der forvrider sandheden på en del af de billeder.

Kommentér på:
De største hunde

Annonce