{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng TV op 500 kr.
  • Montering af låger og greb på IKEA Pax skabe 600 kr.
  • Opsætning af 2 loftlamper (New Works Tense + IKEA Backstörn) 800 kr.
  • Changing the faucet in the kitchen 700 kr.
  • Vores vaskemaskine får HFI relæet til at springe fra. 1.600 kr.
  • Ophængning af vægspot i lille badeværelse. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer med Olivers foder - Grain Free og Original og Hike foder
  • #3   25. aug 2015 jeg er rigtig glad for Olivers, og vil gerne anbefale det. Mine får vådfoder om aftenen nu, så de lever ikke udelukkende af det.
    Det eneste minus jeg har, som gør at jeg godt kunne finde på at skifte mærke, er at der kun er kyllinge varianten i small foderpiller, og andet er for stort,fordi de er runde og ikke flade, til mine små hunde. Og de bliver lidt trætte af deres foder når der ikke er variation i det, førhen var der både kylling, fisk og lam smiley

• Emilie KP
    Emilie KP Tilmeldt:
    dec 2013

Følger: 4 Svar: 95
    #4   25. aug 2015 Mine får Hike og de fungere perfekt på det. Har flot pels, perfekt energiniveau (bliver brugt til agility) og fungere faktisk bare godt på det smiley oplevede ingen maveproblemer da jeg skiftede over på foderet, selvom den ældste godt kan have lidt sart mave smiley (det eneste problem jeg har haft, er at jeg prøvede Active varianten og med den var det svært at holde deres vægt nede, det er sheltier og jo altså små hunde)

• #5   25. aug 2015 HIKE får mine tre malinois - de to aktive konkurrencehunde, den sidste pensionist.
    Jeg har aldrig fodret med noget, jeg har været mere begejstret for - men siger ligesom Emilie K - der er godt nok knald på Active varianten, så bruger den udelukkende op til konkurrencerne.
    Jeg fodrer de to aktive med korn - pensionisten uden smiley

• #7   25. aug 2015 Lia har fået Oliver's stort set hele sit liv (de sidste mange år har det være Oliver's Adult Chicken Classic) og fungerer rigtig godt på det - hun får altid ros hos dyrlægen for at være kernesund og for sin flotte pels. Hun er også så glad for foderet at vi bruger det som godbidder.

Men det er jo ikke til at sige før du har prøvet det. Hunde reagerer jo forskelligt, hvad der virker for den ene, virker måske ikke for den anden. smiley

• #9   25. aug 2015 Vi har så aldrig haft problemer med leveringen ud over for nogle år siden hvor de først kom til at sende en sæk for meget. Den fik jeg til halv pris, de ville så sende nogle guffer som tak for ulejligheden, men fik så leveret to hele sække igen sammen med alle gufferne (dem fik jeg gratis). smiley

Ellers kommer leveringen 1-3 hverdage efter jeg har bestilt.

• #10   25. aug 2015 Jeg har nu heller aldrig haft problemer med leveringen.
    Der har været en gang hvor der gik noget galt i deres system, så det ikke blev registreret, men det var bare at skrive til dem, og vupti så kom pakken et par dage efter smiley Men det er jo ikke deres skyld at der var sket en fejl i systemet, og synes nu generelt de er vildt søde når man skriver til dem.

• #11   25. aug 2015 Coco har fået Olivers grainfree en lang periode, da jeg fik 8kg gratis. Pt er jeg dog gået over til Essentials, da jeg er kommet med i en foderring og får det til en brøkdel.
    Begge dele var vi glade for, men hun skider mindre lorte nu end før, dog ikke oftere - bonus info smiley

• #12   26. aug 2015 Vi har brugt Olivers i forskellige varianter i en efterhånden lang årrække.
    Vi er tilfredse med produkterne og den genere service.

Vi har dog også haft lidt udfordringer med fragtfirmaet, men det er der styr på igen

• #13   26. aug 2015 Vi har brugt Olivers til vores to chihuahuaer siden vi fik dem hjem som 8 ugers, de er nu 10 måneder og har en flot pels, er vokset optimalt og elsker foderet.
    De skider også ca. 4-6 gange dagligt, men de får så også en masse andet i løbet af dagen. Diverse godbidder og tyggeben.

Nu skal de snart have voksen foder, og det bliver for dyrt for os at skulle købe 4 kg ad gangen, så vi vil som minimum have 12 kg. Men de har ikke 12 kg sække i str. small piller, så skrev de til mig at de gratis ville sende nogle prøveposer på foderet medium i de forskellige smagsvarianter - det er da god servise, når poserne normalt koster 12 kr stk. af hvad jeg husker. smiley

• #14   26. aug 2015 Jeg har fodret med olivers grain free en periode og det fungerede fint til mine to.
    Nu fodrer jeg med Hike Nature (den kornfri serie) og det fungerer også rigtig fint, måske en lille smule bedre end olivers: flottere pelse, fastere pøller og begge elsker foderet og så er det en lille smule billigere end olivers. Lige nu bruger jeg senior til den gamle og adult til den knapt så gamle.

• #15   26. aug 2015 Nu er det med pillesrørrelsen ikke et problem herhjemme, men alle de varianter af hike jeg har prøvet (Nature adult, senior, sensitive) har små piller.

• #17   28. aug 2015 er det så de kornfrie varianter eller original i har kørt med?

• #19   28. aug 2015 sked dine hunde os meget på den kornfrie?

• #20   28. aug 2015 Jeg køre med begge dele, det fungere mine bedst med smiley
    Og mine skider ikke mere end normalt, men igen de får vådfoder om aftenen, så hvor meget de skider, har jo noget med alt hvad de får at gøre, men synes ikke mine gør det mere på Olivers, end de gør på andre.

• #22   28. aug 2015 okay ?

• #23   28. aug 2015 Vores har kun fået kornfri, både hvalpe og voksenfoder.

• #24   28. aug 2015 med god erfaring?

• #25   31. aug 2015 Ja de har ikke haft nogen skader eller sygdom pga. foderet. smiley

Kommentér på:
Erfaringer med Olivers foder - Grain Free og Original og Hike foder

Annonce