{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kennelhoste
  • #1   26. sep 2006 Kennelhoste er ligesom vores menneske influenca - du kan vaccinere imod nogen af dem, men det forhindre desværre ikke alle i at få det, og hver gang de har fundet en ny de kan vaccinere imod, kommer der flere former....

• #2   26. sep 2006 Okay så en vacciner er ingen garanti......

• #3   27. sep 2006 Jeg tænker også mest på vaccinen... når de er blevet raske. Det er bare så fortvilvende.... jeg vil gøre alt for at de ikke får det igen.

• #4   27. sep 2006 Loco har døjet med det her de sidste par dage men da jeg snakkede med dyrlægen sagde hun bare at det gik normalt forholdsvis hurtigt over. Det er også kun et par måneder siden han sidst blev vaccineret og vi har puttet ham varmt med tæpper og holdt ham inde undtagen på de nødvendige ture for at det ikke skulle blive værre..!
    Og det har heldigvis virket smiley han har kun hostet et par gange idag og er blevet meget mere frisk!

• #5   27. sep 2006 Kennelhoste.

Det tager ca. 21 dag og det er om du bruger medicin eller ej.

I denne periode, er hunden smittebærer, og kan smitte andre hunde, da det er en virus.

Så holde din hunde inden på dit eget grundstykke, og lad vær med at tage kontakt med andre hunde i denne periode.

• #6   27. sep 2006 Hej

Kan da anbefale at købe noget hostesaft til dem.
    Det bruger vi til vores når de bliver ramt af kennelhoste, virker rigtig godt.
    Det hedder DEXOFAN og er til børn, de skal have 4ml. 3-4 gange om dagen, og koster ca.35dkr på apoteket, plus en engangs sprøjte til en femmer.
    Men giv dem det udenfor, for de synes det smager a h... til ;O)
    Som vores dyrlæge siger, så er det en virus ligesom når vi blive forkølet, så der er ikke så meget at gøre andet end at vente til det er gået i sig selv igen..

• #7   27. sep 2006 Men så vidt jeg ved, selvom det er en virus, KAN der komme følgesygdomme, baketerieangreb, fordi når deres imunforsvar er optaget af at kæmpe med virus, så er de lettere modtagelige over for andet. Og følgesygdomme skal i nogle tilfælde behandles med antibiotika...
    Og mener at ha' læst at den der vaccine dækker i op til 40-50 % af tilfældene.

• #8   27. sep 2006 Tusind tak for jeres gode råd og svar.

• #9   27. dec 2006 vores gamle hund Nunu på 14år har også fået kennelhoste, og han døjer en del, så det svære spørgsmål har været fremme, men min mor og jeg synes at så længe han kan gå ud og lufte sig, spiser og drikke, så håber vi han bliver rask. Nunu har været syg i 3 dage nu. I morgen vil vi købe hostesaft, for at lindre på hosten, vi har 2 dansk-svensk, men vi bor samme sted som min voksne søster og hendes mand og de har også 2. Vores anden den unge Bob, var kun syg i 3-4 dage, det må smitte meget for vores hunde kommer næsten ingen steder, da vi bor på en lille hestegård.Tak for de gode råd, hej Ida,s mor lis

• #10   27. dec 2006 Ida,, en hund på 14 år med kennelhoste,skal til dyrlæge.. den immunforsvar er svækket i den alder og der kan tilstøde lungebetændelse

Kommentér på:
Kennelhoste

Annonce