{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
816 visninger | Oprettet:

God rejse med hunde... {{forumTopicSubject}}

Jeg vil da lige smide en besked til jer her inde, som tak til flyselskabet KLM for en fantastisk service! Jeg kan varmt anbefale at rejse med KLM hvis i enten skal flytte jeres hunde til et andet land eller have en hund fløjet til Danmark!
Vi er lige hjemvendte fra Dubai, mig og mine 3 hunde og det gik simpelthen ud over al forventning. Vi blev mødt af en KLM medarbejder allerede da vi kom ind i lufthavnen og han sørgede for 3 mænd med 3 vogne som transporterede hundene til check in, hvor vi desuden kom forrest i køen og han fulgte os derefter til tolden og hjalp med at udfylde papirerne, hvorefter hundene blev læsset direkte på flyet. Vi mellemlandede i Holland, hvor jeg var ret nervøs, men igen stod en medarbejder klar ved gaten. Her blev jeg gennem et vindue vist at de var ved at læsse hundene på flyet og samtidig kaldte hun op gennem en walkie talkie så jeg kunne tale med dem der var ved at læsse hundene. Jeg kunne spørge hvordan de havde klaret turen ind til nu og om alt var ok!
Sikke da en service, specielt fordi de ligger langt under priserne hos andre selskaber når det gælder hundenes flybilletter!

(Billedet er fra det regnvåde Danmark)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  God rejse med hunde...
  • #2   26. aug 2015 Jeg er flyttet hjem til Danmark igen, synes det var ved at være på tide. Nu vil jeg gerne være tættere på familie og venner igen smiley - og vovserne er allerede super glad for det, det er så dejligt for max og Peekaboo at de kommer væk fra 50 grader, de har så meget pels og kunne ikke rigtig få den motion de har brug for... Bare trist at skulle forlade mit frivillige arbejd med gadehundene, trillede da lige en tåre eller 3 smiley

  • #3   26. aug 2015 velkommen tilbage til Danmark
    ...vådt lunefuld mildt OG DEJLIGT........Bettina,
    håber på nyt hen af vejen....Ane


  • #4   27. aug 2015 Ja vådt, men fantastisk at se hvor meget krudt vovserne fik bag i, de løb rundt i regnen og legede da vi kom hjem smiley - skal nok opdatere hen af vejen, nu skal jeg lige tjene lidt penge på mit nye "rigtige" job, men har da overvejet om man i fremtiden skal arbejde med at "fikse" unghunde fra internater i dk smiley

Kommentér på:
God rejse med hunde...

Annonce