{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.149 visninger | Oprettet:

Kosttilskud til gigthunde {{forumTopicSubject}}

Min Freja på snart 12 år har haft gigt i flere år, og jeg
Har prøvet flere forskellige slags kosttilskud med gode resultater.bla
Canosan, RE VET olie, lakseolie.. Hun får også J/D fuldfoder Men efter en tid aftager virkningen, og så må man prøve noget andet.supplerer også med gigtmedicin..
Har nu købt dette produkt hos zooplus, og Efter 14 dage er det tydeligt at se en markant bedring.. smiley og så koster de kun de halve af Fks canosan.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kosttilskud til gigthunde
  • #1   18. sep 2015 Lyder spændende. smiley

    Olierne giver egentlig ikke så meget til betændelsen i leddene (gigt), men har du prøvet hybenpulver/piller?
    Og eller kan jeg anbefale Solanum Flex Ha, et godt ledtilskud med mange forskellige gode ingredienser.



  • #2   18. sep 2015 Hej Kirsten ja jeg har prøvet hybenpulver og kan da også spore lidt bedring, men først da jeg gav hende ovenstående produkt kunne jeg se en markant bedring..
    Har ikke endnu prøvet det du beskriver , men vil da helt afgjordt bruge det hvis det andet ikke er godt mere.. smiley
    Det er jo ikke glucosamin der er i gelenk aktiv, men gelatine , og nogle forskellige urter. Købte det fordi der er flere gode anmeldelser på det..


  • #3   18. sep 2015 Jeg så godt, at det var uden glucosamin, men netop derfor er det jo et godt alternativ, hvis f.eks. glucosamin ikke virker eller måske ikke tåles.

    Det er så godt at få lidt nye indspark på området, så der kan puttes lidt i vidensregistret! smiley

    Jeg behandler med et produkt med gluc., MSM, Chondroitin, hyben, ingefær og giver så stærk C-vitamin ved siden af. Har desværre en lille tøs med nye knæ og lidt slidgigt - det kan man ikke se på hende, så jeg tror fuldt og fast på virkningen. Kan også mærke på min ryg, når jeg selv undlader at bruge samme produkt. (det er menneskeversionen jeg bruger på os begge)


  • #4   18. sep 2015 Ja lige netop, et godt alternativ smiley har du gode erfaringer med hyben pulver.
    Det indeholder jo iøvrigt også c vitamin.. Giver Freja 1 tsk morgen og aften.
    Vidste ikke en hund kunne få nye knæ..


  • #6   18. sep 2015 Jeg har prøvet hybenpulver på mig selv med ok virkning, men de kombinerede piller virker bedre.
    Nye knæ var en hurtig omskrivning, hun smadrede sit korsbånd i den ene side (sad fast mellem nogle sten og fik et voldsomt vrid), og så gør man det, at der via TTA-operation bliver ommøbleret i knæleddet via et indopereret metalstykke. Desværre havde hun så overbelastet det andet korsbånd i hele processen (sker i omkring 40% af tilfældene), så der måtte hun have samme operation.

    Bruger de her til os begge

    http://www.naturesbest.co.uk/glucosamine-gold-p536/


  • Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.009
    #7   18. sep 2015 Kirsten: Hvordan betaler du hos NaturesBest?

  • #8   18. sep 2015 Med mit Visa/Dankort....

  • Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.009
    #9   18. sep 2015 Mystisk... Jeg kan simpelthen ikke få kortbetalingen til at fungere, men nu lykkedes det i det mindste via PayPal...

  • #10   18. sep 2015 Kan godt huske fra en anden tråd at du anbefalede glucosamin gold..
    Dem vil jeg også skrive bag øret.. smiley
    Sikke en operation din hund har været igennem, håber den har det godt.. Er det en bernersennen?


  • #11   18. sep 2015 Hov glemte at skrive at køber du gelenk aktiv står der 4 stk daglig, men ved akut smerte 8 stk daglig.. Freja har længe ikke ville gå ret lange ture, men nu er hun helt på dupperne,, smiley

  • #12   18. sep 2015 Dejligt at høre med Freja, det er så skønt at se at det virkelig hjælper at forsøge sig med tilskud.
    Det var en stor omgang, specielt det at hun skulle holdes i ro og så genoptræningen i mange uger, men i dag er hun helt på toppen igen, springer rundt som den lille glade bamse hun nu er, så det har været det hele værd. Man kan være i tvivl om man kun gør det for sin egen skyld, om hunden kan være tjent med det, men de er jo smertedækket hele tiden, og så må man finde ud af at udfordre dem mentalt i "stilletiden".


Kommentér på:
Kosttilskud til gigthunde

Annonce