{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
869 visninger | Oprettet:

Rosa humper, løbetid? {{forumTopicSubject}}

Nu bliver jeg altså nød til at spørge kloge HG, for jeg er lidt lost.
Rosa er begyndt at humpe sine bamser en del, der er ikke nogen sammenhæng for hvornår hun gør det, og aldrig når hun er overgearet, der tonser hun rundt. Hun har altid været god til selv at falde til ro igen, og er det stadig. Det er heller aldrig når der sker noget stressende og hun kan vågne og gøre det, så altså heller ikke pga træthed.

Hun er 9 mdr nu, kan det være fordi hun er ved at komme i løb? jeg har aldrig haft en hunhund før, så jeg aner ikke noget som helst om løbetid, kun de klassiske tegn, som blod og sådan, men hun bløder ikke (endnu)

Fjerner jeg bamsen er der ingenting, og det er kun nogle bestemte bamser?? Hun gør det ikke på Lucky.
Lucky er blevet sødere ved Rosa og snuser da lidt til hende dernede engang imellem, men virker ikke interesseret på den måde. Så om det har noget som helst med noget at gøre ved jeg ikke.

Da Lucky var hvalp, havde han tendens til at humpe bamser, når han blev overtræt og ikke kunne finde ro, men sådan virker Rosas slet ikke.

Så hjælp kære HG, nogle bud på hvorfor hun pludselig gør det, kan det være pga løbetid?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rosa humper, løbetid?
  • #1   27. sep 2015 Det kunne godt lyder som om at den lille Rosa er ved at blive voksen, og nærmer sig sin første løbetid smiley

    Én af mine tæver "humper sine forben" i forbindelser med løbetid. Hun gør det ikke på andre tidspunkter.
    Du må holde godt øje med hende det næste stykke tid.


  • #2   27. sep 2015 Min Misja humper på Linkas ryg, om hun er i løbetid eller ej, og hun er over 2 år nu Jeg tror det er meget naturligt Men ser jeg det fjerner jeg hende, og så glemmer hun det indtil næste gang smiley

  • #3   27. sep 2015 Inger, det er jo netop det der er med Rosa, hun plejer ikke at gøre det, og det er ikke Lucky hun gør det på. smiley

    Ann-Marie, jeps, holder godt øje. Kommer hun i løb må jeg jo slæbe hende med min på "ferie" hos min mor, så min kæreste ikke skal styre dem begge alene i en hel uge. Det bliver så lidt problematisk fordi jeg skal en masse, men mon ikke jeg finder en løsning.
    Vidste faktisk ikke om det kunne betyde løb.
    Heldigvis er Lucky jo kastrat, og vi møder sjældent hunde på vores gå tur, så det skal nok gå smiley


  • #4   27. sep 2015 Citta prøver at humpe Ebbe, hver gang hun har spist sin frokost, hun får verbale tæsk af ham prompte OG af mig - hver gang smiley
    begge er neutraliserede og jeg begriber ikke hvorfor hun har den ide.
    Ebbe gjorde det med en sofapude i sine unge dage, når han havde spist.. lidt samme mønster som nu med Citta.

    det kan godt være løbetid med Rosa, eller blot en fiks ide..


  • #5   27. sep 2015 Jeg tror altså hun kommer i løb nu her snart, hun er 9 mdr Misja var kun ca 7 mdr da hun kom i løb Såååå det tyder på det smiley
    Jeg fatter ikke Linka vil finde sig i det ,men hun sover bare videre smiley


  • #6   27. sep 2015 MLA, det var da også en sjov ide at få.
    Med Rosas er der ingen bestemte tidspunkter. F.eks. har hun lige tosset rundt med Lucky ude i haven, skøre dyr. Hun kommer ind slapper af lidt, og så skal bamsen da humpes..

    Inger der kunne godt se ud til det. Øv altså, det passer så skidt ind i mine planer lige nu, så typisk. Skal i efterårsferien være hos min mor og faster i sammenlagt en uge. Og de dage jeg er hos min faster passer hun en stor golden, og Rosa kan ikke være alene hjemme hos min mor hele arbejdsdage smiley
    Men at overlade til kæresten at holde styr på dem alene i en hel uge, synes jeg også er lidt unfair, for han tog dem også i sidste uge da jeg var afsted.


  • #7   28. sep 2015 My only: Du propper da bare den lille lækre Rosa i lommen, så kan hun komme med overalt smiley smiley

  • #8   28. sep 2015 Hehe det er lige før, og kunne da det meste af tiden sagtens have hende med, men med en stor golden, så jeg skal være over hende hele tiden, eller lade hende være alene i mange timer som hun ikke er vant til, så er det vidst bedre for hende at blive hjemme. Og jeg ved kæresten slår mig halvt ihjel hvis jeg tager Lucky med i stedet, for han får spat af Rosa smiley
    Altså ingen tvivl han elsker hende, men hun kan virkelig være belastende, specielt hvis hun ikke brænder krudt af i leg sammen med Lucky, for så skal kæresten være på hele tiden, og det ved jeg han hurtigt bliver meget træt af smiley

    Så ender jo nok med at han må have dem begge, stakkels ham. smiley


  • #9   28. sep 2015 Det er ikke let at være den lykkelige ejer af Rosa og Lucky smiley Mon ikke at du finder på en god løsning ?

  • #10   28. sep 2015 Haha nej, og nu har Rosa bestemt sig for at vi skal se tv inde i soveværelset, så hun kan blive nusset på maven og tonse rundt i sengen, så nu går jeg i seng, godnat smiley

    Jo skal nok finde på noget, det plejer jeg da. smiley


  • #11   28. sep 2015 Sweet dreams smiley

  • #12   28. sep 2015 Tak i lige måde smiley

Kommentér på:
Rosa humper, løbetid?

Annonce