1.305 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 51 Svar

Lidt hjælp til sele str?? Lidt hjælp til sele str??

Jeg har i dag købt en sele til Rosa, og så kom jeg jo selvfølgelig til at prøve den på Lucky. Selen er lige i det store til Rosa, og lige i det små til Lucky. Jeg har dog før prøvet den en tand større til Lucky, og den var altså lige stor nok. Nu kan jeg altså ikke finde ud af om Lucky skal have den i samme str som Rosa (XXXS) eller i XXS.
Vil ind og prøve dem igen, når jeg har penge til en til ham.
Men ud fra billederne, sidder XXXS så fint på ham? Jeg kan sagtens få to fingre ind imellem både ved benene/maven og halsen. Jeg gik med ham i den i dag, for at se, og han gik helt som han plejer og løb rundt i den. Alligevel kan jeg ikke helt se om den sidder som den skal? Kan jo ikke sammenligne med Rosa da er lige lille nok, dog ikke mindre end det lige går smiley

Ved godt i ikke kan bedømme det 100% ud fra billederne, men hvis i kender til selen, kan i måske give mig et hint om hvorvidt den sidder fint? Uanset skal han prøve begge seler inden jeg køber en, for at være sikker. smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte stikkontakt 1.550 kr.
  • Vandhane skal strammes fast 650 kr.
  • Udskifte en wifi-stik som er gået i stykker. Har købt det nye som skal sættes i. 700 kr.
  • Stoppet toilet 1.700 kr.
  • Sætte lamper op. 700 kr.
  • Havehjælp 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lidt hjælp til sele str??
Kommentér på:
Lidt hjælp til sele str??

Annonce