Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundefoder Nutrivet - for meget protein?
  • #2   14. okt 2015 Min hund ville klø sig til blods på sådan et foder.

Han fungerer bedst på tørfoder, der ligger omkring 25% protein.

• #5   14. okt 2015 der er ikke formeget protein men forkert protein
    ingredienser i ovenfor stående foder:
    kyllingekød (min. 30%), lam (min. 11%), kalkunkød (min. 10%), kartofler, ærter, kyllingeolie og -fedt (min. 9%), laks (min. 5%), tørrede hele æg (min. 4%), tørret kyllingekød (min. 4%), tørret lam (min. 4%), tørret ærteprotein, lakseolie (min. 3%), roepulp, grønne bønner, søde kartofler, tomater, æbler, lucerne, cikorierod, gær, fennikel, tranebær, solbærgelé, mineralstoffer og vitaminer, tørret plasmaprotein, fjerkræslever-hydrolyse, kaliumklorid, kalciumkarbonat, fructooligosaccharider (FOS), mannan-oligosaccharider (MOS), taurin, fucus vesiculosus (blæretang-ekstrakt), ascophyllum nodosum (buletang-ekstrakt), yucca schidigera ekstrakt, chondroitinsulfat, n-acetyl-glukosaminsulfat, L-carnitin-tartrat, rosmarinekstrakt, grøn te ekstrakt.
    ÆRTE PROTEIN er ren vegetabilst med en indhold af 85 % planteprotein som hunde har endog meget svært ved at omsætte og som regel er disse vegetabilske proteiner årsag til allergi

• #6   14. okt 2015 hvis nogen synes der er for meget protein så sæt fodret i blød i vand.
    i fersk kød er der som regel 18 % protein, hvis man tørrer vandet væk er der som regel 70-72 % protein.
    så hæld lidt af vandet på igen så sænkes protein indholdet igen.

• #7   15. okt 2015 Puha det er ikke nemt. smiley

• #9   15. okt 2015 Okay, tak. smiley

De spiser alt med glæde, så er ikke i tvivl om de kan lide det.
    Tænker også, at det lyder godt, netop fordi det er GMO-frit, kornfrit, uden mælkeprodukter, konserveringsmidler, aroma og farvestoffer.

Så vi prøver og ser hvordan de reagere på det.

• #14   15. okt 2015 kender da foder hvor 98 % af proteinerne kommer fra kyllingkød og laksekød uden at være specielt dyr og så er det dansk produceret

Kommentér på:
Hundefoder Nutrivet - for meget protein?

Annonce