1.759 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
Hundefoder Nutrivet - for meget protein? Hundefoder Nutrivet - for meget protein?
KAN der være for meget protein i?
http://www.bitiba.dk/shop/hundefoder/toerfoder/160624/504282
Hvad siger I?
0 synes godt om
mar 2010
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 861
Han fungerer bedst på tørfoder, der ligger omkring 25% protein.
okt 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 1 Svar: 183
ingredienser i ovenfor stående foder:
kyllingekød (min. 30%), lam (min. 11%), kalkunkød (min. 10%), kartofler, ærter, kyllingeolie og -fedt (min. 9%), laks (min. 5%), tørrede hele æg (min. 4%), tørret kyllingekød (min. 4%), tørret lam (min. 4%), tørret ærteprotein, lakseolie (min. 3%), roepulp, grønne bønner, søde kartofler, tomater, æbler, lucerne, cikorierod, gær, fennikel, tranebær, solbærgelé, mineralstoffer og vitaminer, tørret plasmaprotein, fjerkræslever-hydrolyse, kaliumklorid, kalciumkarbonat, fructooligosaccharider (FOS), mannan-oligosaccharider (MOS), taurin, fucus vesiculosus (blæretang-ekstrakt), ascophyllum nodosum (buletang-ekstrakt), yucca schidigera ekstrakt, chondroitinsulfat, n-acetyl-glukosaminsulfat, L-carnitin-tartrat, rosmarinekstrakt, grøn te ekstrakt.
ÆRTE PROTEIN er ren vegetabilst med en indhold af 85 % planteprotein som hunde har endog meget svært ved at omsætte og som regel er disse vegetabilske proteiner årsag til allergi
okt 2012
i fersk kød er der som regel 18 % protein, hvis man tørrer vandet væk er der som regel 70-72 % protein.
så hæld lidt af vandet på igen så sænkes protein indholdet igen.
jun 2008
Følger: 45 Følgere: 57 Hunde: 8 Annoncer: 2 Emner: 239 Svar: 3.370
jun 2008
Følger: 45 Følgere: 57 Hunde: 8 Annoncer: 2 Emner: 239 Svar: 3.370
De spiser alt med glæde, så er ikke i tvivl om de kan lide det.
Tænker også, at det lyder godt, netop fordi det er GMO-frit, kornfrit, uden mælkeprodukter, konserveringsmidler, aroma og farvestoffer.
Så vi prøver og ser hvordan de reagere på det.
okt 2012
Hundefoder Nutrivet - for meget protein?