{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
935 visninger | Oprettet:

Ris og ros - BLOG {{forumTopicSubject}}

Hej alle I skønne mennesker..

Jeg har blogget på www.agilitypote.dk i et års tid, og fik forleden en skør idé om at skifte designet på bloggen!!! I den forbindelse kom jeg til at tænke på, at det kunne være rart med noget feedback fra såvel mine læsere, som potentielle læsere.

Både på designet som er blevet skiftet til noget mere enkelt, men også bare generelt til bloggen.

Jeg kender mine læseres holdning, så nu vil jeg bare gerne hører jeres.

Så skyd løs! Ris og ros modtages med kyshånd,

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ris og ros - BLOG
  • #1   15. okt 2015 nu læser jeg normalt ikke blogs, så jeg er ikke sikker på hvordan sådan en 'bør' se ud.

Men for mig... er den dælme meeeeeeeeeeeeeeeeget hvid. Det er ikke behageligt for øjnene når en side er helt hvid. Dernæst er skriften MEGET lille. Den er ikke læsevenlig for gamle koner.

• #2   15. okt 2015 # MegaPixel: Det er måske meget hvid og jeg har også overvejet om det ville være bedre med en sart grå, faktisk lidt som her på siden. Det vil jeg hvertfald lige overveje en ekstra gang. Og det med skrifstørrelsen vil jeg også notere mig - selvom jeg synes at det er super fint og enkelt med en mindre skriftstørrelse, er det måske lettere at læse med en større smiley

TAK smiley

• #4   15. okt 2015 en enkel tand større vil ikke skade.
    Hvis jeg bare taler for mig selv, så bliver jeg ikke hængende på en side hvis jeg føler at jeg skal anstrenge mig for at læse indholdet.
    Du kan istedet eksperimenter med fonten... evt bruge noget google font, og så finde en der kan fremstå 'fint' selvom den er lidt større i det.

• #5   15. okt 2015 En blog er en hjemmeside, hvor "bloggeren" skriver nye korte tekster jævnligt. Blogge kan handle om forskellige emner, mest almindelige blogge er for indretning og mode, men man kan altså blogge om lige hvad man har lyst til, som f.eks. sin passion for hunde, og din hverdag som hundeejer smiley

• #6   15. okt 2015 # MegaPixel: Jeg vil helt sikkert kigge på skriften når der også er flere der siger det, og også baggrunden. Det skal jo være behageligt at blive hængende på bloggen.

Kunne det ikke være en lysegrå baggrund som her på hundegalleri? smiley

• #7   15. okt 2015 ja, jeg er så et af de "hvide" mennesker ... jeg kan godt se at den er meget skarp, men på den anden side synes jeg det får farverne i billederne til at træde flot frem ... skriften er jeg enig i er lidt til den lille side...

• #9   15. okt 2015 # Mike/Vegas: Ja Instagram har lidt nogle af de samme elementer, med delingen af billeder, men du kommer tit "tæt på" en blogger, da man, efter min mening, deler mange ting på sin blog smiley

# Hanne : Så er det ikke bare mig der er vild med hvid. Måske ville det hjælpe hvis teksten var sort?

• #10   15. okt 2015 Den behøver slet ikke blive så lysegrå som herinde. Du skal bare sådan lige en tand væk fra kridhvid. Lidt som når man køber maling og vælger æggeskal, knækket hvid osv.

• #11   15. okt 2015 # Det må jeg lige lege lidt med MegaPixel! Det kan godt være sådan støvet hvid og stadig føles hvidt smiley

• #12   15. okt 2015 nej, jeg sad faktisk og tænkte at det var godt at teksten ikke var sort, synes den blå bløder op ... at sort vil være for hård en kontrast...

• #14   15. okt 2015 uuuh nej, ikke sort tekst på så hvid baggrund. Det kan blive meget 'voldsomt' at se på i kontrasten. Her kan du med fordel bare vælge en meget mørk grå. Igen lissom den hvide.. bare lige en tand væk fra hovedfarven.

• #15   15. okt 2015 Jeg kan også godt lide den grå skrift, så det kan være det bare er størrelsen eller tykkelsen på bokstaverne smiley

Jeg elsker at blogge - men design er simpelthen ikke min stærke side! Mit mål er mest at det skal være enkelt, så man netop kan koncentrere sig om indlæggene og de få billeder smiley

• #17   15. okt 2015 Mike/Vegas mor... du slår bare din addblocker fra - så opdager du SLET ikke den grå farve, fordi du får et epileptisk anfald af de meget kolorerede rekalmer smiley

• #18   15. okt 2015 nu har jeg ikke en pind forstand på hvordan man laver baggrunds farve, men hvis man kunne sige at den nuværende er blank i det, kunne det dæmpe det hvis man kunne laveden mat hvid ....

• #19   15. okt 2015 Hmm, altså den gamle blog farve var nok mere cremefarvet (inden jeg skiftede design). Og den blev jeg træt af, fordi jeg syntes at det (okay det lyder dumt) smittede af på min hund - at den blev cremehvid! smiley

• #20   15. okt 2015 Guuud alle de reklamer der er herinde når man slår Adblocker fra!!! smiley

• #27   15. okt 2015 # Isabella: Essential Foods konkurrencer kommer ovenpå, at jeg har blogget en hel masse om frustrationerne ved at have en hund, der var for tynd og ikke ville tage på i vægt, og at Essential Foods har gjort en kæmpe forskel for ham. Jeg kan godt forstå at man, når man ikke har fulgt bloggen og historierne, måske anser det som reklame, men faktisk er det mere at jeg vil dele mine erfaringer smiley

Jeg skal se på skriften og baggrunden, eftersom det er noget alle skriver.

Indlæg kan man være enige i, grine af, uenige i eller hvad man vil. Jeg vil bare gerne dele et budskab, og i nogle af mine indlæg, have folk til at tænke over nogle ting smiley

• #28   15. okt 2015 Selve baggrunden er alt for lys - og når skriftfarven samtidig også er lys, så bliver det meget anstrengende at læse bloggen smiley

• #29   15. okt 2015 Jeg er ikke sikker på, om det hjalp, men jeg har ændret baggrundsfarven minimalt smiley

Stadig gerne jeres uforbeholdne mening smiley Er det nok?

• #30   15. okt 2015 den er så ikke mig for udvandet .... kan man så ikke lave en meget mørk baggrund og hvis skrift ... dybblå baggrund fx

• #31   15. okt 2015 Jeg bryder mig ikke om en mørk baggrund, så det bliver det hvertfald ikke smiley

• #32   15. okt 2015 næe. men jeg var jo også til den hvide smiley

• #37   15. okt 2015 Hov, ja det skal jeg da have ændret !! smiley

• #38   15. okt 2015 Det bliver vidst i morgen med de links smiley Godnat og tak for alle kommentarer! Jeg vil gerne have flere, men tusind tak til dem der har skrevet noget smiley

• #42   16. okt 2015 Alle må selvfølgelig deltage i konkurrencen, uanset om man bruger Essential Foods i forvejen eller ej smiley

• #45   16. okt 2015 Men det er jo sandt smiley

Nogen gange klodser min browser ved opstart sådan at Adblock ikke får fat på reklamerne med det samme. Jeg er sgu ved at gå i koma hver gang. Det er sådan en jegerblind-jegerblind-jegerblind-oplevelse.

• #46   16. okt 2015 For min skyld måtte teksten godt være en lille smule mørkere, men baggrunden er meget bedre i dag smiley

• #48   19. okt 2015 Så fik jeg rettet lidt mere - centreret teksten på de andre sider osv.

Jeg arbejder lidt på at rette i mobilversionen, så den bliver lidt nemmere at navigere rundt i. Men jeg er ikke en ørn til de tekniske ting, så det tager lidt tid før alt er på plads smiley

Tusind tak til alle kommentarer smiley

Kommentér på:
Ris og ros - BLOG

Annonce