{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
993 visninger | Oprettet:

HUNDEFODER & PH-VÆRDI! {{forumTopicSubject}}

Kære Dyrevenner.

Jeg vil høre om der er nogle, der ved om man skal tænke på PH-Værdien i hundefoder?
Og i hvilket hundefoder man kan finde den rigtige ph-værdi?

Jeg har faktisk betalt og fået lagt 6 store sække til side fra mærket: "Select Gold", men hørte på vej ud ad døren af en anden kunde, at det er vigtigt, at tænke på denne ph-værdi - Hvad siger I andre?

Barf er med meget lav ph-værdi og skulle være det bedste - hvad siger I andre?

På forhånd tak.
Kh. Helle med Bella smiley

Som mange af jer ved, havde jeg Min Elskede Dina - desværre fik hun kræft i maven og jeg var rundt ved de fleste dyrlæger i dk og endte på LIFE på Frederiksberg, hvor de måtte konstatere, at der ikke var noget at gøre og hun blev aflivet. Det er nu 4 år siden, men så forfærdeligt, at hun skulle blive syg af kræft og jeg mistede hende - dét skal ikke ske med Min Lille Bella smiley Håber I andre ved mere end mig - Tusinde Tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HUNDEFODER & PH-VÆRDI!
  • #2   23. okt 2015 der er tage højde for PH værdien i hundefoder af en god kvalitet. Så det tror jeg ikke du behøver at være bange for. Jeg sælger selv Select gold og jeg ville ikke være det mindste bange for at fodre med det. Som Soulmate siger, så kan du jo suplere med kød og god kvalietet af dåsemad.

Kommentér på:
HUNDEFODER & PH-VÆRDI!

Annonce