637 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Advarsel, Højbjerg, Skåde, Holme ved Aarhus Advarsel, Højbjerg, Skåde, Holme ved Aarhus

Denne er kopieret fra et opslag på fb ... jeg kender ikke selv personligt hverken historien eller personen bag .... :

Dette er en advarsel til alle hundeejere der handler i Skådebrugsen og Aldi. Dog kan det ikke udelukkes at det også sker i Holme eller Kridthøj.

For 3 uger siden var en fremmed dame højest sandsynligvis ved at gå med Mille en hund der stod nede ved brugesen i Skåde ( hun stod med hundesnoren i hånden ), . Gudskelov kom Milles mor ud, og damen sagde på gebrokken dansk at Mille var ved at blive kvalt i snoren. Nu skal det siges at Mille altid sidder pænt og holder sig inde ved muren.
I sidste uge, kom jeg selv ud af brugsen og ser en kvinde sidde på hug og kæle med Banda ( Min hund ). Banda signalere tydeligt at hun ikke vil tale med damen. Da jeg henvender mig til Banda, farer damen forskrækket op og siger til mig at det er da en dejlig hund jeg har.
Begge gange forsvinder hun væk, og det er ikke ind i brugsen.

Kvinde 55-65 år, omkring 170 cm høj, Skulder langt gråt hår. Taler gebrokken dansk.
Det er ikke meldt til politiet
Så pas godt på jeres hunde for det kan være jer næste gang.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Advarsel, Højbjerg, Skåde, Holme ved Aarhus
  • #1   2. nov 2015 Synes det er godt de advarer, men jeg forstår altså ikke hvorfor man ikke efterhånden har lært ikke at sætte sin hund foran supermarkederne, det har været kendt i så mange år, selv da jeg var barn (for 10 år siden) at man ikke satte hunden foran butikkerne, fordi de blev stjålet. smiley
    Men godt de nåede ud til hundene inden de blev stjålet.
    Her er Lucky og Rosa kun med nede og handle, hvis en af os bliver ude ved dem imens, ellers bliver de hjemme, for jeg skal ikke risikere noget, og hundene ville i øvrigt også blive død ulykkelige hvis jeg gik og de ikke kom med, men ville nok også føle at jeg gjorde det lidt for let for tyvene at stjæle to små hunde, ved at sætte dem der.

• #3   2. nov 2015 Lykke, det er jo desværre ikke kun heroppe. Jeg kommer fra en lille by, som vel minder lidt om derude hvor du bor (har jo aldrig været ude ved dig, men en lille bondeby) der skal man heller ikke sætte sin hund fra sig.
    Men det er da forfærdeligt som du siger at verden er sådan smiley
    Man burde jo ikke skulle gå og være bange for den slags.

Min mor låser altid dørene INDE i huset, fordi så kan hun da nå at vågne og måske komme ud af et vindue hvis de bryder ind igennem terrasse døren.
    Og jeg hader at lade hundene være alene hjemme, for at folk stjæler mine ting er hvad det er, det er skide træls og ville blive ked og utryg, men tanken om at de tog mine hunde, eller de løb ud og blev væk ved indbrud, er så forfærdelig at jeg tvinger mig selv til ikke at tænke for meget på det, for det er et af mine værste mareridt. Håber sådan at hundene ville gemme sig, og Lucky bide fra sig så de ikke kunne få fat i dem, eller at de rendte ud men blev i nærheden, så jeg kunne finde dem igen, hvis det skete.

Det ville da være dejligt med en verden, hvor man ikke skulle frygte at ens hund blev stjålet smiley

• #4   2. nov 2015 Hmmm... Eller en dame der er glad for hunde, som nu er udråbt til at være hundetyv smiley Bare fordi hun snakker med de hunde der står bundet ved brugsen smiley

Det kunne såmænd have været vores egen Birgitta herinde fra, bortset fra at hun nok ikke snakker gebrokken dansk smiley men hun elsker at snakke med fremmede hunde der står bundet ved en forretning.
    Måske Birgitta er hundetyv i det hemmelige smiley

Suk suk suk... advarsler er såmænd en god ting, men det er sgu ved at gribe om sig og tage overhånd, og der ses spøgelser alle vegne smiley
    ØV altså smiley

Kommentér på:
Advarsel, Højbjerg, Skåde, Holme ved Aarhus

Annonce