{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Olivers hundefoder
  • #2   4. nov 2015 Jeg plejede at fodre med Olivers, men er glad for jeg skiftede.
    Så intet galt med det, mens jeg fodrede med det, men efter jeg skiftede har jeg set en stor positiv forskel - både i mine hundes pels, lugt, generelle sundhed, glæde ved mad og størrelsen på pøllerne (små pøller betyder at meget af foderet optages).
    Jeg er meget glad for jeg skiftede til Taste of the Wild smiley
    Men hvis du gerne vil fodre med Olivers vil jeg anbefale kornfrit... Selvom jeg nu alligevel ville anbefale dig at finde et andet produkt, som fx. Wolfblut eller Taste of the Wild smiley

• #4   4. nov 2015 Jeg har brugt Olivers i mange år. Bruger både med og uden korn.

Produktet er godt og god kvalitet, men kun ved at prøve det finder du ud af om det passer til din hund.

Om det skal være kornfri eller ej afhænger også af hvad hunden trives på.

• #5   4. nov 2015 Jeg har også igennem flere år fodret med Olivers, jeg skifter mellem varianterne og også mellem om det er med/uden korn.

• #6   4. nov 2015 Oliver's er fin kvalitet. Lia har fået Oliver's (med korn) stort set hele livet og trives fantastisk godt på det. Super pels, klare øjne, sunde tænder, hele molevitten - plus at hun elsker det og gerne spiser det som godbidder. Vi har prøvet et par andre fodermærker (jeg havde jo en ide om at hun skulle over på Kingsmoore da jeg fik hende), men hun har enten ikke trives særlig godt på det, eller også har hun trives fint, men ikke været nær så vild med smagen.

Men som de andre siger, det kommer an på den individuelle hund.

Mine katte får f.eks. Iams - det er bestemt ikke fordi jeg mener det er det bedste foder derude (jeg har prøvet at skifte flere gange), men det er det eneste samtlige fem trives godt på.

• #8   4. nov 2015 Vores hvlap før PT Eukanuba foder hos kennel.

hvordan ligger det iforhold til Olivers/de andre mærker i nævner.? smiley smiley

• #10   5. nov 2015 i Olivers er der for meget vegetabilsk protein som hunde ikke kan omsætte ret godt

• #11   5. nov 2015 Det har jeg aldrig hørt om, og slet ikke i deres korn fri osv .???

• #12   5. nov 2015 der er både kartoffelprotein, ærteprotein eller majsgluten alle ingredienser der indeholder 85 % planteprotein som hunde har meget svært ved at omsætte

• #13   5. nov 2015 Hunde mangler enzymerne det kræver at nedbryde stivelse fra planter - det kan jeg verificere smiley de gør ikke noget negativt sådan umiddelbart, men de gør heller ikke noget positivt, og du betaler for det smiley

• #14   5. nov 2015 Der er nu en hvis optagelighed...

• #15   6. nov 2015 jeg ved gondt hunde ikke kan nedbryde det, men har ikke hørt om der skulle være for meget i Olivers dyrefoder.?

hvor meget er der f.eks. så i eukanuba.?

• #17   6. nov 2015 spørg jeres foderleverandør om hvor meget af proteinerne der er vegetabilske og hvor meget der er animalsk.du skal bruge et foder hvor min. 75 % af proteinerne er animalske og det skal være fra rigtig kød og fisk

• #18   6. nov 2015 Man kan også bare se på sin hund...

• #19   6. nov 2015 *CH* som udgangspunkt, ja, men jeg har lige skrevet projekt om fedme hos kæledyr i veterinær etik, og langt, langt, LANGT de fleste ejere af fede dyr kan ikke se, at dyret er overvægtigt - så at forvente at folk kan se, hvad der er bedst for deres hund ved at kigge på den, er nok lige optimistisk nok i langt de fleste tilfælde smiley er sikker på, at mange godt kan finde ud af det, men det er så absolut ikke alle smiley

• #20   6. nov 2015 Jeg tænker ikke man skal rådgive ud fra den laveste fællesnævner. Så bliver det op ad bakke.

Det her kan man teoretisere over herfra og til månen. Faktum er, at der ikke findes et eneste kvalitetsfoder med eller uden korn og grønt som alle hunde fungerer på.

Der findes supergodt foder med og uden vegetabilsk indhold og fælles for alle er at det skal prøves for at man ved om det er godt for hunden.

Og der bruger man altså øjnene.

Kommentér på:
Olivers hundefoder

Annonce