Imorgen!! Afhentning af hvalp! :D {{forumTopicSubject}}
I morgen sker det!
Alina's Chibi skal hentes hjem.
En fantastisk shiba fra en fantastisk opdrætter.
Han blev 8 uger i søndags og skal nu fuldende flokken herhjemme..
Jeg glæder mig som et lille barn glæder sig til juleaften
jun 2010
Følger: 45 Følgere: 60 Hunde: 2 Emner: 126 Svar: 3.841
nov 2009
Følger: 12 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 78 Svar: 1.540
Og jeg får dagligt beskeder med, hvad han nu finder på af ting og sager..
Ikke mindst om, når han ligger i arm i sofaen
nov 2009
Følger: 12 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 78 Svar: 1.540
nov 2009
Følger: 12 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 78 Svar: 1.540
Hvor har du shiba fra?
dec 2013
Følger: 81 Følgere: 68 Hunde: 2 Emner: 199 Svar: 8.866
feb 2011
Følger: 32 Følgere: 7 Emner: 39 Svar: 1.473
jun 2012
Følger: 38 Følgere: 87 Hunde: 6 Emner: 265 Svar: 5.393
Hvad siger Taiko til ham?
nov 2009
Følger: 12 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 78 Svar: 1.540
Men mon ikke, det bliver en fest
nov 2009
Følger: 12 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 78 Svar: 1.540
nov 2009
Følger: 12 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 78 Svar: 1.540
jun 2010
Følger: 45 Følgere: 60 Hunde: 2 Emner: 126 Svar: 3.841
nov 2009
Følger: 12 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 78 Svar: 1.540
jun 2012
Følger: 38 Følgere: 87 Hunde: 6 Emner: 265 Svar: 5.393
nov 2009
Følger: 12 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 78 Svar: 1.540
Imorgen!! Afhentning af hvalp! :D