{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.366 visninger | Oprettet:

Hvor kan jeg klage? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.
Jeg bor i en by lidt uden for Viborg.
Jeg har en nabo der pt har 5 hunde + 2 hvalpekuld.
Problemet ligger i at hun lukker sine hunde i gården og lader dem stå der og skrige i flere timer i træk.
Dette forgår OGSÅ midt om natten en gang imellem.
Jeg har snakket med hende om det et utal af gange hvor hun bare kommer med dårlige undskyldning og derefter intet gør ved det.

Derud over holder hun også ca 10 høns + 1 hane i hendes gård.
Hanen galer konstant og de tiltrækker rotter og mus.
Min underbo, jeg og også hende selv har rotter indendørs og kan simpelthen bare ikke komme af med dem. Fængeren har været herude for og afhjælpe problemet, men uden resultater.

Hvad vil i gøre i mit tilfælde?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor kan jeg klage?
  • #2   21. nov 2015 .

    profilbillede
  • #3   21. nov 2015 Hun skal have tilladelse til mere end 4 hunde. Det har hun næppe. Kunne man sige til hende at hvis ikke hun tar problemet alvorligt vil i kontakte Politiet om det.
    Jeg kan ikke huske antal høns og haner. Men prøv at søg på høns og miljølov. Jeg tænker i skal have fat i kommunen der. Så hun får bragt sit hønsehold i orden så de ikke tiltrækker rotter.


  • #4   21. nov 2015 Det de andre har sagt smiley

    Og ja, høns tiltrækker rotter, hvorfor ved jeg ikke smiley
    Og rottemanden stiller bare sine kasser op med gift i, og det hjælper slet ikke smiley

    Vi har fået ryddet godt i bestanden her den sidste måned, Anton har taget 2 store rotteunger, og Mulle den gamle kat, og ryddet 3 store rotter, efter hvad jeg har set, men de kan sagtens have taget flere end det smiley
    Mulle er hen ad de 10 år, men en fandes god jæger smiley


  • #5   21. nov 2015 Det med at høns tiltrækker rotter mener jeg har noget at gøre med at hønsene altid har foder stående. Derved er der også nem adgang til foder for rotten. Det samme gør sig faktisk gældende når man fodre vildfugle i haven. Det skal IKKE smides på jorden. Og når der er nem adgang til foder så gider/behøver rotten ikke at æde gift. Hvis rotten skal æde giften så skal alt andet foder fjernes.

  • #7   21. nov 2015 Vi har haft høns i en del år nu og det er IKKE lig med at man har rotter, vi bor på landet. Der kommer ind imellem en rottemand, som skal høre om man har et problem med rotter. Han fortæller at der er rigtig mange rotter inde i byen, hvor der ikke er høns. Det skyldes alt det mad der bliver smidt ud til de vilde fugle. Vores høns bliver først lukket ud efter kl 08 man må ikke før. Det er så frygteligt når man har naboer som ikke tager hensyn til andre.

Kommentér på:
Hvor kan jeg klage?

Annonce