{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor kan jeg fi...
  • #3   6. mar 2016 Nååårr okay. Tak

  • #4   6. mar 2016 Er det ikke en pomeranian?
    Der var en poms der hed Boo der blev kendt på nettet, måske derfor du tror det hedder en Boo? smiley

    Edit: Der var Minion lige en tand hurtigere. smiley


  • #5   6. mar 2016 er der ikke osse noget om at det er en skidt ide at klippe pelsen af, eller er det mig som husker forkert?

  • #8   6. mar 2016 Tak for alle svarene

  • #9   6. mar 2016 fisk.. jeg mindes bare at det vist blev debateret sidst den hund m. klipning var oppe og vende

  • #11   6. mar 2016 Helt enig, det kan godt være de ser nuttede ud på billedet, men tænk lige over, om det er en pomeranian du vil have. Den race kan du sagtens købe i Danmark men det nytter jo ikke, hvis du ikke passer med racen smiley

  • #12   6. mar 2016 Minion du har aldrig mødt mine, de gør når der er noget at gø af men f.eks. nu er her fuldstændig stille, trods fem smålinger (der ligger snorkene i køkkenet) og Blackie i sofaen....de gør, ja, men ikke overdrevent.
    T.S. klipper ikke mine jeg synes det er lige så forkert som at de skal have tøj på....pomseren er en spidshund og har "termopels" regulerer selv temperaturen derfor går der noget galt hvis den klippes .....Rødtop og mig på udstilling i Langholt....der var vi på camping/udstilling der var ingen af vores ti hunde der gøede iden lange weekend vi var der.


    profilbillede
  • #15   6. mar 2016 Det er en race, jeg ikke rigtig kan blive klog på.
    I min nærhed bor en 15 årig gammel hanhund.
    Han opfører sig som, og ligner, en unghund smiley , sød og velopdragen og kommer, når der bliver kaldt og gør ikke.
    Ved siden af købmanden bor en anden.
    Den gør hele tiden og virker oprigtigt lidt halvdum.
    Så hvilken en af dem er en "rigtig Pomser?


  • #16   6. mar 2016 Inge R, begge to...de kan jo være....er....forskellige så ligesom andre racer ingen garenti for du får en der f.eks. var som din mors eller en anden poms. du kender har efterhånden haft mange af racen (er en ældre person) den første kom hid i 89 hendes søn Kluddie var fra 91 døde her i 2006. nu har vi jo familien Rødtop hvor et udpluk er beskrevet. vil helst beskrive de nulevende så i får liiiige Mille med:
    Madglad
    I: inderlig kælegris
    L: lækkermås
    L: okkende (til Kewin)
    E: elskelig


    profilbillede
  • #17   6. mar 2016 Tak Ane smiley
    Vil du beskrive dem som intelligente?


  • #18   6. mar 2016 Tjaaaah, rimelige......men vores papillion var mere intelligent end nogen af pomserne har været.
    lille blonde Candy var decideret dum, mon det bare var hende fordi hun var blondine??


    profilbillede
  • #19   6. mar 2016 Ha ha smiley
    Det er også mit indtryk, men charmerende er de smiley


  • #20   6. mar 2016 Det med at pomser gør uhæmmet, kunne det ikke også være pga manglende hjerneudfordinger?

    Jeg går forbi to pomser når jeg skal hjem fra bussen.
    Og de to gør og bjæffer så meget, at jeg messer for mig selv
    Aldrig en poms aldrig en poms aldrig en poms

    Mage til små højlydte tingester!! Men, jeg tror de keder sig, og de har tydeligvis ikke lært at man ikke behøver gø af ALT der kommer forbi deres have...


    Hvis man lige får installeret, via træning, en god muteknap, så er det en skæg lille vuf.


  • #21   7. mar 2016 Jeg vil beskrive min pomeranian som over middel klog. Han forstår rigtig meget sprog, er nem at træne- dog kører han hurtigt op ved frustration, så man skal ofte dele opgaverne lidt op, så han hurtigt få succes- og så falder han lynhurtigt til nye steder. Han kan gå uden snor og en masse tricks. Han gør, når der kommer nogen/banker på eller han venter nogen og hører en lyd (fx hvis kæresten er væk om aftenen eller jeg får sagt, at en eller anden snart kommer) ellers gør han ikke. Hverken i haven eller på tur. Tror aldrig jeg har hørt ham gø på tur.
    Han bliver klippet i lidt facon og jeg holder poter, faner og mave kort, så han ikke slæber alt for meget skidt med ind i sin selvrensende pels. Pelsen isolerer både for kulde og varme, og man smadrer pelsen fuldkommen, så den mister både den isolerende og den "vandtætte" effekt, når man "boo-klipper" den. Hvilket for øvrigt IMO ser latterligt ud.


  • #22   7. mar 2016 Hov, og i en alder af snart 10, så kræver han stadig tur morgen og aften, og minimum en time om eftermiddag plus noget hjernearbejde af en slags hver dag for at trives helt optimalt

Kommentér på:
Hvor kan jeg fi...

Annonce