{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anbefal snor til træning
  • #3   21. nov 2015 Pia K - Jamen sådan en er jo perfekt og så bliver det vist heller ikke billigere. Tak! smiley

• #4   21. nov 2015 Det kommer vel an på hvilken træning?

Jeg har en tre meter lang snor, jeg brugte til rally, den var super, da vi gik begynderklasse, nu hvor vi er rykket op, er det irriterende, at den ikke hurtigt lige kan tage om skulderen, når vi går bane.
    Til agility brugte jeg en let retrieversnor, som var hurtigt at hive af og på, da snoren hele tiden skal af og på.
    Da vi gik til hvalpetræning brugte jeg en dressurline, den var praktisk, da den kunne indstilles, og det var lidt forskelligt hvilken længde, der passede til de forskellige øvelser, når hvalpen ikke kan være løs.

• #6   21. nov 2015 Pt. har vi bare en alm. 1½m snor, som egentlig har været fin, både når vi har trænet lydighed og rally.
    Nu er vi efterhånden bare der hvor snoren oftest hænger efter Tucker på jorden og den vi har nu suger voldsomt meget vand til sig smiley

Sporliner har jeg i forvejen 2 af + vi kan låne i klubben. Dressurline har vi også, men karabinhagen er ret voldsom og jeg har endnu ikke haft brug for at indstille snoren til træning, så den er overflødig.

Men nu er der bestilt et stk. sort/grå gummiline - en dejlig neutral farve der passer til alt smiley

• #7   21. nov 2015 er også stor fortaler for de gummivævede liner, har dem fra K9 u/håndtag
    i 3, 5, 10 og 15 meter smiley til ethvert formål smiley
    og de bliver flittigt brugt, især 3 og 5 meters.

fede i al slags vejr, tørrer hurtigt og bliver aldrig glatte.

• #9   23. nov 2015 Jeg er meget begejstret for materialet biothane: vedligeholdelsesfrit, stærkt og i mange farver. Jeg har 2 m liner m karAbin i den ene ende og ingen ringe eller halløj på.

• #10   23. nov 2015 Biothane er lidt dyrere end den anden der linkes til, men når du først har prøvet det går du aldrig tilbage smiley

Kommentér på:
Anbefal snor til træning

Annonce