724 visninger
|
Oprettet:
Anbefal snor til træning {{forumTopicSubject}}
Jeg er på udkig efter en ny snor til træning - en som kan bruges i meget vådt vejr og altså tåler vand og skidt, da den gerne bliver slæbt hen ad jorden.
Kan i anbefale en til en fornuftig pris?
Jeg tænker en maks længde på 2 meter.
aug 2008
Følgere: 1103 Hunde: 2 Emner: 88 Svar: 2.736
jun 2011
Følger: 14 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 75 Svar: 5.024
Jeg har en tre meter lang snor, jeg brugte til rally, den var super, da vi gik begynderklasse, nu hvor vi er rykket op, er det irriterende, at den ikke hurtigt lige kan tage om skulderen, når vi går bane.
Til agility brugte jeg en let retrieversnor, som var hurtigt at hive af og på, da snoren hele tiden skal af og på.
Da vi gik til hvalpetræning brugte jeg en dressurline, den var praktisk, da den kunne indstilles, og det var lidt forskelligt hvilken længde, der passede til de forskellige øvelser, når hvalpen ikke kan være løs.
aug 2008
Følgere: 1103 Hunde: 2 Emner: 88 Svar: 2.736
Nu er vi efterhånden bare der hvor snoren oftest hænger efter Tucker på jorden og den vi har nu suger voldsomt meget vand til sig
Sporliner har jeg i forvejen 2 af + vi kan låne i klubben. Dressurline har vi også, men karabinhagen er ret voldsom og jeg har endnu ikke haft brug for at indstille snoren til træning, så den er overflødig.
Men nu er der bestilt et stk. sort/grå gummiline - en dejlig neutral farve der passer til alt
jun 2013
Følger: 34 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.048
i 3, 5, 10 og 15 meter
og de bliver flittigt brugt, især 3 og 5 meters.
fede i al slags vejr, tørrer hurtigt og bliver aldrig glatte.
mar 2008
Følger: 16 Følgere: 18 Hunde: 5 Emner: 38 Svar: 1.453
mar 2008
Følger: 16 Følgere: 18 Hunde: 5 Emner: 38 Svar: 1.453
Anbefal snor til træning