{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
858 visninger | Oprettet:

Hvalpen halter... {{forumTopicSubject}}

Zano er 19 uger nu. Han har den sidste uge været "uren"gående. har snakket med dyrlæge og folk omkring det og det er åbenbart meget normalt at store hunde får vokseværk..
Nu har jeg så lige opdage at det ben han er halt på er en anelse tyndere end det andet..... Er der nogle der har erfaring med dette.??????
For det lyder da ikke til vokseværk i mine øre.
Håber nogle kan hjælpe.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvalpen halter...
  • #1   6. okt 2006 Hej mie
    Jeg har før set hvalpe ha vokseværk og så halter de for det gør jo ondt men at det ene ben skulle være mindre end det andet passer ikke på vokseværk.
    Jeg ville undersøge om han ligger mere på det ene ben end det andet eller om han måske ikke bruger det ene så meget som det andet.
    Det kunne jo være noget med musklerne. Vi mennesker kan jo godt være mindre på en arm f.eks hvis musklerne ikke er lige store.


  • #3   6. okt 2006 det er også det med tykkelsen der bekymre mig.
    Når han står og hviler, gør han det på det "tykke" ben. Han bruger ikke det tynde optimalt...


  • #5   6. okt 2006 Det får jeg også så hurtig jeg kan komme til det, men det var mere hvis nogle havde oplevet det samme.... eller vidste hvad det kunne skyldes


  • #7   6. okt 2006 har ikke oplevet at det ene ben var tundere end det andet, men vokseværk gir sig til udslag i varme, hævede og ømme led..så det lyder ikke som vokseværk, hold øje med det og kontakt doktor dyr, hvis det fortsætter..SS

  • #8   6. okt 2006 Tak skal i have.... det er nok dr. dyr og et par røntgen billeder der skal hjælpe på vej....

  • #9   7. okt 2006 Hejsa smiley

    Det lyder da ikke så godt må jeg sige smiley men dyrlægen burde kunne finde ud af det ved røgen osv smiley ellers ville jeg få fat i noget smertestillende til ham hvis han ikke brger sit ben optimalt så han kan danne nogen muskler i det ben smiley

    Held og lýkke med ham smiley


Kommentér på:
Hvalpen halter...

Annonce