{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lys til hunden
  • Bente H
    Bente H Tilmeldt:
    jan 2012

Emner: 7 Svar: 61
    #1   2. dec 2015 Har en ca 4 år gammel blå Orbiloc og sætter den så den lyser nedad http://www.bigbullies.dk/Shop/Search.aspx?q=orbiloc
    Den holder super

• #4   2. dec 2015 Og please please, så sørg for selv at bære refleks etc. hvis du går med din vov, i nærheden af trafik. For det er ikke nok at man kan se hundene, man skal også kunne se ejerne :o)

• #6   2. dec 2015 Orbiloc..... Verdens bedste lygte.

• #8   2. dec 2015 Trixie flash hundehalsbånd.

Fås hos bl.a petworld.

Kan lades op igen og igen. Lyser hele vejen rundt om halsen

Min hund er skinnende sort. Uden lysende ting er hun usynlig udendørs efter solnedgang.

• #11   2. dec 2015 Baby har refleksvest på, reflekser på selen og snoren. Og så har jeg købt almindelige cykel lygter, til at sætte fast på selen smiley

• #12   2. dec 2015 Visio light. Det som AT har. Det holder kun ordentligt i 1 times tid, så er der ikke meget styrke tilbage, men til gengæld tager det ikke meget mere end 15 min. og lade fuldt op.

Jeg er super glad for det, fordi der er lys hele vejen rundt. Og selvom hunden er semi-langhåret, kan lyset nemt ses.

• #15   2. dec 2015 Hehe Isabelle, så kan de blinke når de drejer smiley

• #16   2. dec 2015 Har også en blå orbiloc af den nye model som er noget mere hundevenlig end den gamle. En kanon lygte som altså ikke bare lige går i stykker smiley

• #17   2. dec 2015 Jeg har indtil videre blot brugt de der små cykellygter fra Tiger.. En i hver side af selen (Hurtta H-sele, der har tre ringe - en på hver side og en i toppen).. det fungerer upåklageligt og selv i Ainu's pels forsvinder de ikke.. Mener jeg gav 40 kr for to styks.. smiley

• #20   2. dec 2015 Jeg stemmer for halsbånd med lys hele vejen rundt.

Jeg har prøvet en lille ting at hænge i halsbåndet - i god kvalitet - men gik bort fra den.
    Det gjorde jeg fordi at jeg på daværende tidspunkt traskede igennem en buldragende mørk skov for at fodre heste. Her opdagede jeg at afhængigt af hvor jeg var i forhold til hunden og hendes kropsstilling, så var det tit at hendes krop 'dækkede' for lygten og hun derved forsvandt i mørket.
    Jeg brugte så istedet lygten på min jakke, så jeg var mere synlig og for at bussen kunne se at der var noget ved stoppestedet på den mørke vej. Lige den del var der flere chauffutter der gav mig thumbs up for.

• #21   2. dec 2015 AT
    Ja vores er nok et års tid gammel. Det slukker ikke efter en time, men lyser bare ikke så kraftigt mere.

• #23   2. dec 2015 Isabelle - man kan få nogen der er ekstra lysstærke, beregnet på hunde med hårpragt.

• #25   2. dec 2015 Carina - det problem har jeg osse. Ok pixel bruger ikke hvalpehalsbånd, men dem med discolys bliver meget bastante på en lille hals.

Istedet bruger jeg noget andet - improvise, adapt, overcome.
    Man kan få sådan nogle til mennesker med lys og velcro, typisk beregnet på joggere mm. Købte i Aldi sidste år og 2 kostede under 50kr
    Jeg tager sådan en velcroting og giver pixel på.
    Det viste sig at være en genial løsning - billig og topeffektiv.

• #26   2. dec 2015 Carina

Visio light klipper man selv til i lige den størrelse man ønsker smiley

• #28   12. dec 2015 Carina - du kan få dem med lys hele vejen rundt, der er billede af i tråden, til katte, i maxi zoo - dem må hun da næsten kunne passe smiley

• #30   12. dec 2015 Jeg har et magen til AT #9 smiley

Det er super smart, specielt til langhåret hunde, hvor en lille lygte i halsbåndet ofte ikke kan ses særligt godt, da den gemmer sig smiley
    Desuden bliver det opladet via USB stik. Dvs ingen batterier eller lign smiley
    Det giver også rigtigt meget positiv opmærksomhed fra både børn og voksne på turene i mørket smiley

Kommentér på:
Lys til hunden

Annonce