{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund og vand?
  • #1   8. okt 2006 det siges at en hvalp ikke må bades de første 6 mrd af dens liv........

• #2   8. okt 2006 Det er en god ide. De fleste hunde viser hurtigt om de er glade for vand. Zita nægter at gå i en vandpytte (hvilket hun har gjort siden vi fik hende). Bailey derimod styrter hen i alt vand hun kan finde og vi har altså hverken præsenteret hende for vand eller noget. man må aldrig presse en hund, det kan bare give den modsatte virkning af hvad man ønsker

• #3   8. okt 2006 mingus elsker vand og bader også på stranden med mig om sommeren, det er meget forskelligt fra hund til hund. men tror bestemt ikk at man skal presse dem, det har jeg ikk gjort med mingus smiley

• #4   8. okt 2006 Jeg tænkte bare at hvis man nu laver en lille hyggelig ting med vand derhjemme, så hunden får en god oplevelse ud af det, så vil der vel også værre større mulighed for at hunden senere vil få glære af vandet smiley Vidste så ikke man ikke måtte bade dem de første 6 måneder, men så blev jeg jo det klogere smiley

Hvad med jeres hunde, hvad siger de til vand..

• #5   8. okt 2006 Første gang Columbo så en sø, strøg han direkte ud i den.. Der har han nok været lige knap 6 mdr. Vidste heller ikke de ikke måtte tidligere.. Men han er uden tvivl en rigtig vandhund, og har siden første besøg i en søg, ikke været til at få forbi vand, uden han stryger i

• #6   8. okt 2006 Lonni G

Ej, hvor rart.. der er ikke noget bedre end en hund der er glad for vand.. sys det er så hyggeligt om sommeren smiley

• #7   8. okt 2006 Jeg vil heller ikk presse ham, han skulle have en god oplevelse ud af det hvis det var.. men kunne da også bare være jeg skulle vente og se smiley

• #8   8. okt 2006 Bailey er godt nok ikke så gammel endnu, men når hunn bliver ældre bliver hun med garanti også en kæmpe vandhund. Det dybeste hun har været ude i indtil videre var en vandpytte der gik hende til maven og den fik ikke for lidt. Hoved og det hele skulle rystes i vandet hehe

• #9   8. okt 2006 Louise A

Hehe.. hvor sødt smiley

• #10   8. okt 2006 *GG*.. Ja, men det er nu altså ikke altid lige fedt med en vandhund.. Slet ikke med alt det algeballede der har været.. Så var vi nød til at have ham i snor på fritløbsområderne.. Og en våd hund sviner heeeeelt vildt på et lyst trægulv, selvom man tror man har taget det værste med et håndklæde.. Men hunden skal jo have det godt, så jeg vasker gulv som en evnesvag herhjemme *GGG*

• #11   8. okt 2006 Lonni G

Hehe.. ja det kan der være noget om.. har aldrig haft disse problemer, min gamle hund hadede vand..

• #12   8. okt 2006 Lonni G

Kender det for godt hehe. Vi har også lyst trægulv. Vores dør står næsten altid åben så bailey kan gå ud og ind som hun vil. Problemet er bare at når det regner så ligger hun hellst ude midt i gården og når hun så føler sig våd nok, så geare hun lige op til 110km/t og så skal hele stuen løbes rundt...

Så er hun ikke så populær hehe

• #13   8. okt 2006 Vores gamle hund tog altid en tur i sengene hvis vi ikke var hurtige nok til at få lukket dørene efter en tur i regnen.. trælst..

• #14   8. okt 2006 *GG*.. Nej.. Ikke så fedt *hehe*.. Men så får man lidt ekstra motion.. Selvom ens blodtryk nogen gange også lige stiger en tand når de tager turen ind i stuen efter regnvejr i haven.. Nu er Columbo desværre også temmelig vild med at kuglegrave haven. Og helst når det er vådt.. Så det er et stort indendørs mudderbad nogle gange. *GG*..

• #15   8. okt 2006 Nogen der har en fornuftig forklaring på hvorfor man ikke sku måtte bade sin hund før den er 6 mrd?

Jeg har da badet Caiser - da han rullede sig i en lort..

• #16   9. okt 2006 Reese : Jah ser ud til folk bare acceptere det som sandt, men jeg tvivler nu altså ret meget. Kan ikke se hvad det skulle skade. Tosset smiley

Kom nu med en begrundelse, man kan da ikke bare slynge så noget ud smiley

Kommentér på:
Hund og vand?

Annonce