{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
423 visninger | Oprettet:

Hund, vand og brandmænd {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige et par spørgsmål smiley

Hvor længe kan man forvente en hund kan svømme, eller nærmer hvad anbefaler man? Altså uden vest. Sally svømmer ikke altid så økonomisk, og stresser lidt for at svømme hurtigt, men bliver bedre når hun bliver lidt træt. Hvordan gør man feks til hunde svømning?

De lokale har skrevet at stranden er plaget af brandmænd, selvom jeg ikke er stødt på en eneste. Men kan en hund overhovedet blive brændt/stukket af en brandmand? Og i så fald, skal man så behandle på samme måde som på mennesker?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund, vand og brandmænd
  • #2   21. jul 2016 Nu er det jo en skrøne at man skal tisse på et brændsår smiley Så jeg nøjes med at tisse på hende når hund er en uartig hund, og lige skal vise hende hvem der bestemmer smiley

• #10   21. jul 2016 Hunde kan godt blive brændt af brændmænd. Det andet ved jeg ikke noget om. smiley

• #14   21. jul 2016 Samme bekendte som Sarah sikkert har, men ja, en på FB, hendes hund blev brændt igår, så det kan de helt sikkert godt!

• #15   21. jul 2016 Jeg har prøvet at løfte hende for at se om hun ville finde et mere økonomisk tempo, men det synes bare at stresse hende mere. smiley Men hendes teknik er efter min overbevisning fin nok og rumpen falder ikke ned, hun er bare for ivrig synes jeg ifht hunde som ser mere harmoniske ud. Hun tage måske 1½ - 2 svømme tag for hver gang en "normal" svømmer tager 1, især i starten er der gang i hjul benene.

Sally er nok ikke i sit livs form efter 2½ uger kun med små korte tisse ture. I går var hun på en længere svømme interval og jeg kunne godt se at hun var lidt fysisk træt når hun kom op efter en længere tur i vandet. Men ikke mere end at hun havde kræfter til at springe op på broen mens hun var driv våd som alligevel var 1m højt oppe, løb ud for enden og sprang i igen få sekunder efter. Vi gik dog lige op og tog en pause. Men jeg tænkte netop at en hund ville svømme til den sank, og jeg synes at hun så mere "tynget" af muskel træthed end hun normalt ville være.

Men dine intervaller stemmer meget godt overens med min egen tanke omkring hundesvømning.

SKÅÅÅÅÅÅL smiley

profilbillede
  • #16   21. jul 2016 De kan selvfølgelig godt brændes, men jeg tænkte bare om sandsynligheden ikke er væsentlig lille med pelsen imellem. Men det er da ikke umuligt kan jeg forstå smiley

• #17   21. jul 2016 Nej hunden igår var ret hårdt ramt smiley

Kommentér på:
Hund, vand og brandmænd

Annonce