581 visninger
|
Oprettet:
Laser terapi. {{forumTopicSubject}}
Har nogle af jer erfaringer med laserterapi?
Min hund er blevet meget plaget af sin gigt, så min dyrlæge anbefaler laser.
maj 2011
Følger: 9 Følgere: 14 Annoncer: 1 Emner: 3 Svar: 933
- Så laser blev lidt 'sidste løsning', for det var ved at nå et punkt hvor de ikke kunne gøre meget mere, for at hjælpe ham og han havde selvsagt ondt.
Jeg mener at han fik 10 gange i alt, med en uge i mellem? Ikke helt sikker på hyppigheden, men lige de første par gange virkede det som om det blev værre men huden skulle lige have lov til at arbejde - og så 'tog det fat' og virkede helt fantastisk! Det gjorde en stor forskel for Danny, og satte helingen godt i gang.
Ved godt det ikke er det samme som med gigt, men jeg er jævnt begejstret - og hvis det kan have den effekt på hud og heling, ville jeg helt klart gøre forsøget en anden gang, med laser behandling til dårlige led etc.
jul 2007
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 3 Emner: 15 Svar: 170
første gang var en åbenbaring for mig.
Futte døjer lidt med alt muligt, med vågnede en morgen op med hold i ryggen, og kunne hverken løfte hovedet eller dreje i ryggen. så vi kontaktede vores vanlige kiropraktor/dyrlæge som sagde at han havde for ondt til kiropraktik, så derfor valgte hun laser.
jeg lyver ikke når jeg siger at Futte valsede der fra og var selv klar til at hoppe ned af trappen og op i bilen, det fik han selvfølgelig ikke lov. efterfølgende fik han 2 kiropraktor behandlinger og er helt "fit" igen som en gammel slidt hund på 11 år nu kan være.
Anden gang var for 14 dage siden hvor Fanttas havde lavet et eller andet dumt med hendes bækken så det var helt skævt og vi blev sent af sted af min træner. Behøver jeg sige at jeg faktisk var bagne for at hendes agility dage var talte.
Hun fik både kiropraktik og laser første gang og var praktisk talt helt lige ved tjek oppet ugen efter, hvor hun kun fik en let gang kiropraktik. og i går havde hun sin første trænings gang efter skaden....Jeg var så lykkelig
jun 2011
Følger: 14 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 75 Svar: 5.024
Hun har på samme tid fået akupunktur og kiropraktik, så om det lige var laser behandlingen, der gjorde udslaget, ved jeg ikke, men hun er blevet meget bedre
jan 2014
Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 1.172
maj 2008
Følger: 23 Følgere: 21 Hunde: 3 Emner: 109 Svar: 813
Krumme:
Så i gør det fast en gang månedligt?
Poe er ikk så glad for at komme til dyrlægen, så havde håbet at 5 behandlinger, ville være nok i en lang periode. Altså at effekten ville holde længere tid.
jan 2014
jul 2006
Følger: 35 Følgere: 974 Hunde: 8 Annoncer: 2 Emner: 244 Svar: 9.460
jan 2014
maj 2008
Følger: 23 Følgere: 21 Hunde: 3 Emner: 109 Svar: 813
Tak for svar, vi må prøve det og håbe det har en god effekt på hende. Så må vi gå en gang månedligt, hvis det er det
Laser terapi.