{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Laser terapi.
  • #1   11. dec 2015 Ikke lige til gigt, men min kastrat Danny blev for nogle år siden bidt af vores daværende bordeaux, en rigtig grim omgang og efterfølgende havde han en del problemer i huden med væskefyldte buler m.v. og han var praktisk talt ugentlig gæst hos dyrlægen til at få dem tømt, renset, sat dræn i m.v. og huden havde taget meget skade og havde svært ved at hele ordentligt.
    - Så laser blev lidt 'sidste løsning', for det var ved at nå et punkt hvor de ikke kunne gøre meget mere, for at hjælpe ham og han havde selvsagt ondt.

Jeg mener at han fik 10 gange i alt, med en uge i mellem? Ikke helt sikker på hyppigheden, men lige de første par gange virkede det som om det blev værre men huden skulle lige have lov til at arbejde - og så 'tog det fat' og virkede helt fantastisk! Det gjorde en stor forskel for Danny, og satte helingen godt i gang.

Ved godt det ikke er det samme som med gigt, men jeg er jævnt begejstret - og hvis det kan have den effekt på hud og heling, ville jeg helt klart gøre forsøget en anden gang, med laser behandling til dårlige led etc.

• #2   11. dec 2015 jeg har brugt det et par gange til hunde med skader.
    første gang var en åbenbaring for mig.
    Futte døjer lidt med alt muligt, med vågnede en morgen op med hold i ryggen, og kunne hverken løfte hovedet eller dreje i ryggen. så vi kontaktede vores vanlige kiropraktor/dyrlæge som sagde at han havde for ondt til kiropraktik, så derfor valgte hun laser.
    jeg lyver ikke når jeg siger at Futte valsede der fra og var selv klar til at hoppe ned af trappen og op i bilen, det fik han selvfølgelig ikke lov. efterfølgende fik han 2 kiropraktor behandlinger og er helt "fit" igen som en gammel slidt hund på 11 år nu kan være.
    Anden gang var for 14 dage siden hvor Fanttas havde lavet et eller andet dumt med hendes bækken så det var helt skævt og vi blev sent af sted af min træner. Behøver jeg sige at jeg faktisk var bagne for at hendes agility dage var talte.
    Hun fik både kiropraktik og laser første gang og var praktisk talt helt lige ved tjek oppet ugen efter, hvor hun kun fik en let gang kiropraktik. og i går havde hun sin første trænings gang efter skaden....Jeg var så lykkelig

• #3   11. dec 2015 Ikke til gigt, men Coco har fået det ifm behandling af kroniske rygsmerter (dvs musklerne har været brugt forkert i længere tid).
    Hun har på samme tid fået akupunktur og kiropraktik, så om det lige var laser behandlingen, der gjorde udslaget, ved jeg ikke, men hun er blevet meget bedre smiley

• #5   11. dec 2015 Min kæreste er dyrlæge og bruger det jævnligt på heste og hunde der har fået skader. Men om det skulle have effekt ved jeg ikke. Jeg kan da lige hører hendes mening

• #6   11. dec 2015 Tusind tak for svar. Det virker helt sikkert som noget der har hjulpet mange andre og mon ikk Poe kunne få gavn af det også. Man mister bare lidt modet, efter at have prøvet så meget forskelligt og ikke set de store forbedringer, ikke engang smertestillende virker smiley

Krumme:
    Så i gør det fast en gang månedligt?
    Poe er ikk så glad for at komme til dyrlægen, så havde håbet at 5 behandlinger, ville være nok i en lang periode. Altså at effekten ville holde længere tid.

• #7   11. dec 2015 Hun siger at der ofte har god effekt. Men det kan afhænge af hvor gigten sidder

• #8   11. dec 2015 Sender dig lige en pb

• #9   11. dec 2015 Men jeg tror ikke at der som sådan er dokumenteret nogen effekt

• #11   11. dec 2015 Okay.
    Tak for svar, vi må prøve det og håbe det har en god effekt på hende. Så må vi gå en gang månedligt, hvis det er det smiley

Kommentér på:
Laser terapi.

Annonce