{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.283 visninger | Oprettet:

Indhegnede arealer - ej hundeskov - Nordjylland? {{forumTopicSubject}}

Findes det overhovedet? Altså et sted, hvor man f.eks. kunne leje eller booke sig ind?

Kan det virkelig passe, at jeg er den eneste, der kunne have behov for dette?

Jeg har en enormt løbeglad hund, som elsker at strække ud, men som samtidig er enormt jagtglad. Indkaldet er sikkert, men kun til en vis grad. En Pharaoh er aldrig helt til at stole på. For at stille hendes behov, får hun ture på stranden i lang, løs sporline. Den giver hende mulighed for at strække ud, men rækkevidde nok til, vi kan "hapse" hende, hvis hun pludselig ser en fugl eller lignende.
I perioder som denne, hvor hun er i løbetid, er selv den slags "frihed" jo så også taget fra hende.

Jeg ville ELSKE at give hende mulighed for større frihed.

Haven er slet slet ikke nok til, at hun kan nå sit fulde potentiale, og selvom hun tordner afsted, kommer hun aldrig op i fuld fart.

Hundeskove er IKKE et hit. Hun bliver noget så usikker overfor større, fremmede hunde, som ikke bare vil "løbelege", og jeg vil ikke risikere dårlige oplevelser med fremmede hunde.

Findes et sådant sted? Alternativt kender I så nogle, der har et lignende areal, hvor man kunne få lov at booke sig ind/betale et beløb for at få lov at bruge? Jeg ville med glæde smide et beløb for dette.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Indhegnede arealer - ej hundeskov - Nordjylland?
Kommentér på:
Indhegnede arealer - ej hundeskov - Nordjylland?

Annonce