{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Advocate
  • #1   15. dec 2015 Det tror jeg ikke.. Men går din efter snegle da?

    "Hunde smittes med ormene ved direkte kontakt med smittede snegle eller slim fra smittede snegle. Det er særligt de unge hunde på to år eller yngre, der er i farezonen, da de som regel er mere nysgerrige end ældre hunde. Derudover er der smittefare for jagthunde, sporhunde og hunde der spiser snegle. Sneglene trives særligt godt i fugtige områder. "


  • #2   15. dec 2015 Det vil jeg mene ... det var i hvert fald det vores dyrlæge anbefalede da vi skulle have hundene med sydpå.

  • Kristine O
    Kristine O Tilmeldt:
    jul 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 77
    #3   15. dec 2015 det smitter også hvis sneglene foreksempel har kravlet over deres legetøj eller gamle ben i haven

  • #4   15. dec 2015 Så må man jo undgå at have det liggende

  • #5   15. dec 2015 det er såmænd også nok at der er trukket snegleslim på et græsstrå som hunden så efterfølgende "slikker" på hvis den fx får foder, godbidder eller henter en bold der ligger på lige netop det græsstrå

  • #7   15. dec 2015 altså efter hvad dyrlægen sagde til mig dengang vi skulle have hundene med sydpå, så er det Advocate .... jeg har dog ikke brugt det de sidste 2 gange, da den ene hund fik en allergisk reaktion, og det imo er noget giftigt stads , så da jeg igen talte med dyrlægen sagde han, at ville man ikke give det så kunne man jo give en ormekur når vi kom hjem ... men det har nu ikke været nødvendigt...

    at give Advocate forebyggende, som man fx gør med Bayvantic og lignende mod flåter, det ville jeg ikke medmindre der kommer flere tilfælde af smitten lige i det område man bor/går ture .... det er kraftig stads man kommer på/i hunden .....


  • #9   15. dec 2015 dybest set kan de vel blive lidt forkølede som os andre ....

  • #11   16. dec 2015 Jeg bruger stronghold, det er knap så stærkt som advocate. Ifølge producenten virker det også mod fransk hjerteorm, selvom det ikke står på pakken

  • Kristine O
    Kristine O Tilmeldt:
    jul 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 77
    #13   17. dec 2015 åh ja men så må man nok også undgå at have græs og den slags liggende i sin have

  • Kristine O
    Kristine O Tilmeldt:
    jul 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 77
    #15   17. dec 2015 men hvad så med sandet de har slimet hen over mon man skal smide alt det ud hver dag.
    det bliver svært at have hund


Kommentér på:
Advocate

Annonce